پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

نظرات (13)

مامان آرینا موفرفری
16 اسفند 90 1:53
وای خدا فداش بشم.
خاله دختر کش شدیا.


خدا نکنه خاله جونم.ما اینم دیگه خاااااااااله جونم:
مامان آرینا موفرفری
16 اسفند 90 2:05
خصوصی دارید مامانی


به رویه چشم :
عمه رزی:)
16 اسفند 90 10:41
خوش تیپیش به عمه جونش رفته هی هی هی


در اون که شکی نیست عمع خانم
فریبا
16 اسفند 90 12:48
سلام یاسی جون... این قند عسل رو می ذاری جلوی چشم، براش اسفند دود می کنی آیا؟؟
هوا که سرد شده خیلی!!! کجاش خوبه؟


سلام فریبا جونم.عزیزم اسفند هم دود میکنیم.ولی بچه های وبلاگ همه از خودمونن خوااااااااهر.
هوا آفتابه دیگه عزیزم.منظورم این بود
فریبا
16 اسفند 90 12:49
راستی لینکیدمتون...


ما هم شما رو لینکیدیم
مامان مانی
16 اسفند 90 15:24
موش نخوردت جیگر طلا


مرسی خاله ایی
amir amuuuuuuuuu
16 اسفند 90 20:08



ما مان سونیا
16 اسفند 90 22:03
ابا خوبشتیپ از همه دخملا دل میبری با این تیپت ها


نایسل
16 اسفند 90 22:08
وای جیگر خوشتیپپپپ
واییییی عزیززز دلممم


ما اینیم خاله اییییییی
نایسل
16 اسفند 90 22:08
هزار هزار بار ممنون
منم براتون بهترین آرزوها رو دارم کنار همسر و بچه هاتون سال های سال شاد و خشبخت باشیددددد
دوست دارم مهربونم


خواهش میکنم عزیز دلم.ممنون عزیزم.یه عالمه بووووووووووووس
سمیرا
16 اسفند 90 23:39
سلام دوستم . خوبی ؟ خیلی دلشوره دارم این روزا آخه نی نی م نهایتا تا 3 . 4 روز دیگه میاد . میترسم . از دردش خیلی میترسم . برام دعا میکنی ؟


عزیز دلم.همه چی به خیر و خوشی تموم میشه و نی نی ناز تو هم میاد تویه بغلت.اصلا نترس و به دلت هم غم و غصه راه نده قربونت برم.
matin
19 اسفند 90 22:33
سلام عزیزم ؛ منهم به خدا موندم که چه جوری شیشه شیر رو از آنا بگیرم و نمیدونم چیکار کنم یه معضل شده برام مخصوصا که آنا بیشتر شیر میخوره تا ناهار و شام اگه راه حلی پیدا کردی ممنون میشم کمکم کنی .پسر نازت رو ببوس

منم مثل شما دوست خوبم.مامانم میگه بذار بخوره غذا که نمیخوره،دکترش میگه تا زمانی که شیر بدی همینه.ولی پارسا کلک تر از این حرفاست.بعضی وقتا که بهش شیر نمیدم بدتر لج میکنه و غذا نمیخوره.چی بگم واالله از دست این بچه ها موندیم ما.بوووووووس
خاله فرشته
20 اسفند 90 12:25
عزیزمی