پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

خونه تکونی

1390/12/23 1:19
نویسنده : مامان یاسی
1,617 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمر ناز مامان

وای گل پسرم،بالاخره امروز بعد از سه روز کار خونه تکونی ما تموم شد.میگم این چه بند و بساطیه آخه.ما که مُردیم از بس کار کردیم.یکی اومده بود که کمکم کنه،ولی آخرش نفهمیدم که اون کار کرد یا ما و اینگونه شد که دمار از روزگار ما در آمد......

و این  روزا پسر ناز من مرد شده.بزرگ شده.واسه خودش آواز میخونه و به مامانش کمک میکنه که قابلمه ها و آبکشهایی رو که خودش ریخته وسط آشپزخونه ،جمع کنه و دوباره بذارن با هم تویه کابینت.

پسر من سرشو میخوارونه و جوجه زردش رو با حولشو ازپشت در میگیره و میره جلویه در حموم میمونه و میگه:مااااااااااااامااااااااااان....بیااااااااااااا

پسر من خودش قاشقش رو از کشو میگیره و میاد پیشمامانشو میگه:هااااااام.

پسر من زیپ کاپشنشو باز میکنه و کاپشنشو ازتنش در میاره.

پسر نازمن وقتی بهش میگم که پارسا یه پسرِ....

خودش تند تند جواب میده:نااااااااااااااز

آخه پسر ناز من ،تو داری کم کم  جلویه چشمامون بزرگ میشی و مرد میشی.داری کم کم شخصیت پیدا میکنی و.کم کم فرق بین خوب و بد،لحن تند و آروم رو میفهمی.حالا اگه بابا دعوات کنه،غصه میخوری و بغض میکنی.اگه کسی بهت زور بگه میای پیش من و شکایت میکنی.

عزیز مامان،تو دوست داشتنی ترین موجود زندگیم هستی.البته هم تو و هم بابا رامین.از خود راضیماچقلب

نمیدونم چرا از عکاسی برام زنگ نزدن.فکر کنم ،دارن برا خودشون کلاس میذارنااااچشمک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

matin
23 اسفند 90 12:23
خسته نباشین ؛ حالا بزرگتر که بشن بیشتر دوست داشتنی و ملوس میشن خدا حفظش کنه


ممنون دوست خوبم.آنا جون رو هم برایه شما خدا حفظ کنه عزیزم
مامان پسر خرداد
23 اسفند 90 13:04
فدای اون دستای کوچولوت برم که کمک می کنی به مامان
خسته نباشید عزیز .باور کن اصلا رمق کار کردن ندارم یعنی حس بهار و سال جدید تو من نیست.


مرسی عزیز دلم.ای بابا...چرا دوست من؟
فرشته
23 اسفند 90 14:58
بچه ها چه زود بزرگ میشن خواهر[hr


اونا بزرگ میشن و ما در کنارشون پیر و پیرتر.مردم از غصه خوااهر


مامان مانی
23 اسفند 90 15:52
مامانی خسته نباشی عزیزمافرین که کمک مامانی می کنی پارسا جونی


مرسی بهنوش جونم.دیگه راحت شدم
نایسل
23 اسفند 90 20:43
سلام میشه بیای این ادرس واسه دوستم
یه ارزوی خوب کنی
http://tavalod-mobarak.niniweblog.com/






به رویه چشمم عزیز
مامان محمدرضا
24 اسفند 90 9:57
سلام . مرسی بابت تبریکتون .
ایشالله سال خوبی رو پیش رو داشته باشین


خواهش میکنم قربونت برم.ممنون .شما هم همینطور عزیزم
فریبا
24 اسفند 90 15:41
واقعا خسته نباشی یاسی جون... من که هنوز درگیرم و کارا همچنان پابرجا هستن!!!


حق داری گلم.با این جوجو کوچولوها واقعا سخته
مامان آرینا موفرفری
25 اسفند 90 2:36
مامانی خسته نباشی.
پارسا جون که جیگر خاله ست.مرد کوچک من دوست دارم.


خاله جونم.منم دوستت دارم.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان پسر خرداد
25 اسفند 90 13:11
سلام خسته نباشید چارشنبه سوری مبارک پیشاپیش سال نو رو به تو و پارسای نازم تبریک میگم .صد سال به سالها عزیزم.


ممنون عزیزم.همچنین برایه شما و هانی عزیزم