پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

اسامی جدید خانواده

1391/2/2 1:48
نویسنده : مامان یاسی
1,529 بازدید
اشتراک گذاری

آخه من عاشقتمبغل،تو که میتونی عزیز رو به این قشنگی بگی پس چرا نمیتونی بگی پور عزیز و منو اینهمه میخندونی و خودت هم از خنده من خندت میگیرهقهقهه.هرچند گل پسر ناز، الان باز بهتر شدی،اولش که خیلی عجیب و غریب تر میگفتی ،ولی الان باز خیلی خوبه.

میگم :فندقِ من

میگی:نه .......پارسااااااااا

میگم: پارسایه چی؟

و تو با ذوق و شتب میگی:پُلیچیچ

امروز داشتم با تلفن صحبت میکردم و شما از داخل اتاقت منو صدا کردی:مااااااامااان....بیااااااااا

حواسم بهت بود ولی نمیتونستم جوابت رو بدم،بعداز چند بار که صدام کردی و دیدی که من نمیام،اومدی با یه لحن خیلی بامزه گفتی:بیاااااا مامان دون

من قربون اون مامان جون گفتنت برم که اگه خوردنی بودی تا الان هزار بار خورده بودمت عسلم

و اینکه امروز بعد از نهار که بهت گفتم عزیزم بریم بخوابی،بدو بدو رفتی و پشمالو رو آوردی و با هیجان گفتی:پَشی....پَشی

اینم از اسم جدید پشمالو که شد ،پَشی

الان ما هم اسم  داریم

بابا دل،مامان دون،پارسا پلیچیچ و پشی

اینم از خانواده چهار نفره مانیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

میترا
2 اردیبهشت 91 3:21
پلیچیچ؟؟؟؟ خیلی باحالی... مردم از خنده
مامان پسر خرداد
2 اردیبهشت 91 7:48
الهی هزار تا بوس


منم هزار تا بووووووووووووس خاله
فریبا
2 اردیبهشت 91 18:51
پلیچیچ؟!!!!!!!!!!!!!
آخرشی پارسا خان!!!


الان بهتر شده بابا جان.بذار رایین هم به حرف بیاد ببینیم از این بهتر حرف میزنه
مامان آرینا موفرفری
3 اردیبهشت 91 1:00
خاله فدای شیرین زبونیات.چه اسم های قشنگی هم انتخاب کرده خوش سلیقه خاله.
مامان دون خصوصی.


شانس آوردیم چیزایه دیگه ایی برامون انتخاب نکرده خاله ایی.
چشم عزیز دلم
خاله نسرین مامان صدف و سپهر
3 اردیبهشت 91 1:15
سلام پارسای قند و عسل.قربون اون حرف زدنت بشم.ماشاالله چه ناز حرف میزنی.مامانی یه بوس آبدار از پارسا جون بکنین.بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


سلام خاله.چطوری عزیز دلم.ساال نو مبارک.کم پیدا شدی عزیز دلم.
چشم عزیز دلم.حتما.بوووووووووووس
خاله زری
3 اردیبهشت 91 14:22
بوس بوس بوس
پارسای پلیچیچ تو عزیز دلمی



سلااااام خاله خانم،وبلاگ ما رو روشن کردي عجيج دلم،بهت سر ميزنيم،حالا که اينقدر دوست داري بيام و خونه ات رو ويرون کنم،حتما ميام،يه عالمه بووووس
عمو ی جیگر هستم
8 اردیبهشت 91 18:27
سلاااااااااااااااام عمو جونم فدا تتتتتتتتتتتتتتتتت .عمو بخشید یکم دیر جواب دادم عروسی داریم سه تا با هام جان خیلی خالیه که هم کمکم کنی هم شیطونی.....یاس مهربون خیلی بزرگواری کردی سر زدید


خوشحال شدیم که شاد هستی عمو.ایشاالله که همیشه شاد و خوشحال باشی