پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

ما برگشتیم

1391/3/7 1:35
نویسنده : مامان یاسی
1,149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستایه خوب و نازنین وبلاگیم.مژهممنون که همتون برایه مامی دعا کردید.حال مامی جون نازنینم،خوبه خدا رو شکر دیگه همه چیز روبراهه.و ما هم بعد از اطمینان از خوب بودن حال مامی خانم گل،اومدیم دوباره سر خونه و زندگیمون.لبخند

الانش هم یه عالمه کار دارم،چون با خونه ایی مواجه شدم که ....تعجب

وااااااااااای،بهتره که نگم.چون کلی از دیروز که اومدم  ،دارم عین کُزت کار میکنم.اوه

میگم اگه این خانومای گل نبودن،آقایون چیکار میکردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالچشمک

در هر صورت کار ما که هنوز تموم نشده و حالا حالا ها کار دارم،ولی به خاطر یکماه دوری از اینترنت و همه شما دوستایه گل ،دیگه دلم طاقت نیورد و اومدم که اعلام حضور کنم.لبخند

عزیزایه دلم سر فرصت میام و به وبلاگایه قشنگتون سر میزنم.بغل

دوستتون دارم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرینا موفرفری
7 خرداد 91 2:19
سلااااااااااااااااااام عزیزم خوبی پارسا جون خوبه خداروشکر مادرتون حالش خوبه.
خیلی دلم تنگ شده بود بخدا چندروزه که خیلی به فکرت بودم حتی اومدم و پیام گذاشتم جالبه امروز هم خیلی به فکرت بودم .می دونی مامانی اخه من یه حس ششمی دارم که حرف نداره.
خوشحالم که به خوشحالی برگشتی.


دوستتون دارم.میبوسمتون
مامان آرینا موفرفری
7 خرداد 91 2:21
وقتی پیامتو دیدم بی اراده گفتم وااااااااااااااااااااااااااااااای پارسا و مامانش برگشتن.


میبوسمت عزیز دلم
مامان پسر خرداد
7 خرداد 91 8:32
سلام خوبین ؟خوب خدای شکر که حال مامی خوب شد الهی هیچ وقت مریض نشه. شما هم خوش اومدین خوشحال شدم پیغامتو دیدم .هر دو تاتون می بوسم.


مرسی عزیز دلم


فریبا
7 خرداد 91 15:19
خوش اومدی.. ما که دیگه حسابی نگران شده بودیم!
خوشحالم که مامی خوبه و خدا رو شکر...
می تونم حدس بزنم که الان خونه در چه وضعیه!
خدا به دادت برسه...


خدا به دادم برسه
مامان مانی
7 خرداد 91 15:27
خوش اومدی گلم خدا روشکر که حال ماماتت بهتره دلمون برا شما یه ذره شده بود البته خودمم یه مدت نتم قطع بود نبودم


مرسی گلم
سپیده
7 خرداد 91 23:52
. . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ @...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@.........@
مامان آرینا موفرفری
8 خرداد 91 1:58
دوست گلم منتظرتم چرا آپ نمی کنی دلم برای قند عسلم یه ذره شده.


قربونت برم مهربونم.خیلی کار داشتم گلم.دیشب هم نتم قطع بود.میبوسمت
لاله
8 خرداد 91 10:46
خوشحال شدیم...........


ما هم...................