پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

وروجک خونه ما

1391/3/14 2:14
نویسنده : مامان یاسی
1,215 بازدید
اشتراک گذاری

گاهی وقتا میمونم که این فسقلی چطور به سرش میزنه که این کارا رو بکنه.

چند روز پیش وقتی اومدم چمدون رو که از بعد از اومدنمون از تهران شده بود اسباب بازی آقا پارسا رو از وسط حال ب دارم که با این صحنه رو برو شدم

و چون دید که چمدون داره تکون میخوره خودشو لو داد

 

و امروز که من تویه آشپزخونه مشغول غذا درست کردن بودم دیدم که داره صدایه هن و هن پارسا میاد و وقتی که سرک کشیدم با این وضعیت رو برو شدم

ولی این گندآلو نبود که سوار سه چرخه شده بود این

بـــــــــــــله.این هم از کارایه عجیب و غریب این وروجک کوچولویه مامانی.

اینم چند تا عکس از امروز غروب که رفته بودیم کنار دریا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

فریبا
14 خرداد 91 20:21
وای کلی خندیدم از دستش! آخه اون عروسک رو چطوری ترک موتورت سوار کردی وروجک!


من اولش بهتم زد ولی بعد کلی براش خندیدم.چه میشه کرد .پارسایه دیگه
عمه رزی:)
14 خرداد 91 23:42

ey jooooooooooooooooooooon che talashi mikoone fesgheli


پارسایه دیگه هر کاری ازش برمیاد


مامان مانی
15 خرداد 91 14:34
نازی عزیزم حسابی بزرگ شدی یه عالمه بوس


خیلی خاله جون.کی میای پیشم؟
نایسل
15 خرداد 91 15:44
وای خیلیییییییییییییییییی باحالی پارسا


نایسل
15 خرداد 91 15:44
عروسک کوچیک تر نداشتی خاله


نه خاله جونم.این از همه کوچیکتر بود
امیرعموی ناز نازی
17 خرداد 91 20:21
خوشگلییییییییییییییییییییییییی بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس فدای شیطونیات.........


منم بووووووووووووس عمو جون
مامان پسر خرداد
18 خرداد 91 9:59
الهی


رادين عشق زندگي
11 تیر 91 19:58
واي كه شما چه قدر شيطونيييي كوچك خان همين طوري به شيطنتات ادامه بده تو شيطوني نكني پس كي شيطووني بكنه


شیطون نگو .بلاااااااااااا خاله