پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 28 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

شیرین زبونی پارسا

1391/3/20 1:52
نویسنده : مامان یاسی
1,403 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که با یک دنیا وسایل و پلاستیک هایه میوه میخواستیم از پله ها بیایم بالا،بهم گفتی :مامان جون،منو بغل کن

بهت گفتم :پسر طلا خودت بیا،ببین دست مامان پره

تو هم یه نگاه به دستام کردی و ماشین تویه دستت رو نشون دادی و گفتی:دست منم پره مامانی،حالا بغلم کن

هر چی خواستم گولت بزنم که بیای بالا نشد که نشد و تو با اون چشمایه سیاهت همچین منو  نگاه کردی که خجالت کشیدم و مجبور شدم که تو رو هم قاطی وسایل تا بالا بیارم و با چه وضع درد ناکی،دلم واسه خودم سوخته بود وقتی رسیدیم بالا ،احساس میکردم که فاقد دست هستم و وقتی گذاشتمت پایین بهم گفتی:مرسی مامان جون ناز من.

و این راه جدی شما برایه گیر آوردن بنده.

دیروز که با بابا رامین رفته بودیم داخل یه مغازه،تو رفتی جلویه آینه مغازه و یه نگاه به خودت کردی و در حالیکه همین طور به خودت نگاه میکردی گفتی:من خوشگلم؟

و مغازه پر شد از صدایه خنده.

وروجک من ،فکر کنم دچار خودشیفتگی شدی عزیز دل مامانی

جوجو کوچولویه من،تو هر روز یه چیز جالب برایه ما داری و روزهایه ما رو قشنگ و قشنگ تر میکنی.امیدوارم بتونیم مامان و بابایه خوبی برات باشیم و لایق این واژه های مقدس باشیم پسر طلایه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان سونیا
20 خرداد 91 12:29
ای جونم به این شیرین زبون


مرسی خاله ایی
کم پیدا بودی خاله جون.دلمون تنگیده بود براتون
نایسل
20 خرداد 91 15:41
مرسی عشقم
نایسل
20 خرداد 91 15:42
مامان خسته میشه جیگرممم
خوشگلی خیللی خوشگلییییییییییی



مامان مانی
20 خرداد 91 15:53
سلام یاسی جونم الان عکسها تو دیدم گلم اون عکس 3تایی با خاله ها خیلی قشنگ شده چه خواهر های نازی داری هر سه تا تون خوشگلین


مرسی بهنوش مهربونم.چشماتون قشنگ میبینه عزیز دلم.یه عالمه بوووس
فریبا
20 خرداد 91 20:34
یعنی این فسقلی ها هم یاد گرفتن چه جوری سر ما شیره بمالن!!!
مواظب دستت باش عزیزم.. به سرنوشت من دچار می شی ها!!!


آره دیگه عزیزم.باید اعتراف کنیم که کم آوردیم.
آی گفتی فریبا جونم
نایسل
20 خرداد 91 21:02
تبریکک مساابقه بردی


ممنون گلی.میبوسمت
مامان پسر خرداد
21 خرداد 91 12:29
تبریک تبریک


مرسي گلم
مامان پسر خرداد
21 خرداد 91 12:30
من عاشق این شیرین زبونیهام .


اره عزيزم،واقعا شيرينن،هاني جونم رو ببوس
رادين عشق زندگي
11 تیر 91 19:59
فداي شما كه انقدر شيرين زبووني


عزیزم خدا نکنه.ممنون