پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

مسابقه رو بردیم

1391/3/21 2:09
نویسنده : مامان یاسی
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان.

خیلی خوشحال شدم که تو هم، برنده مسابقه بابایی دوستت دارم شدی.ولی فکر نمیکردم اینقدر جدی باشه وگرنه یکی از عکسای خودت رو میذاشتم تا وقتی تویه ویترین نی نی وبلاگ دیدم کلی حالشو ببرم.ناراحتافسوس

ولی خب مسابقه در مورد بابایی بود دیگه مگه نه؟متفکر

بیشتر از تو ،این بابا تویه چشمه.اشکال نداره بابا هم یه نی نی بزرگه .فقط همیننیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

نایسل
21 خرداد 91 2:32
ای جان عزیز دلم مبارک باشه
مرسی گلم الهی خدا به من یه پسر مثه پارسا بده


مرسي جيگر،ايشاالله،هرچي باشه سالم باشه عجيجم
مامان رها
21 خرداد 91 7:07
www.rahanazi.niniweblog.com
سلام خوشحالم که تومسابقه برنده شدی
خدا سایه بابایی رو همیشه بالای سرت نگه داره



مرسي گلم،ممنونم
مامان مهبد كوچولو
21 خرداد 91 8:19
سلام . بهتون تبريك ميگم . انشا ا... كه در تمام مراحل زندگي پيروز باشين


مرسي عزيزم،ممنون از اين همه لطف
مامان مهبد كوچولو
21 خرداد 91 8:20
راستي شهر شما دريا داره ؟؟ خوش به حالتون ما هم دلمون خيلي واسه دريا تنگ شده .


عزيزم جاتون رو خالي ميکنم گلم،ميبوسمت
نی نی های حاجی - مامان زهرا
21 خرداد 91 14:32
تبریک می گم


ممنون گلم
مامان مانی
21 خرداد 91 15:49
تبریک می گم عزیزمD>


مرسي جيگر جون
مامان رها
21 خرداد 91 15:58
ما هم تبریک عرض می کنیم


مرسي گلم
سمانه مامان پارسا جون
21 خرداد 91 17:51
سلام تبریک میگم
سمانه مامان پارسا جون
21 خرداد 91 17:52
سلام تبریک میگم


سلام عزيزم،ممنون
ya30
21 خرداد 91 20:00
mobarak mobarak
upam


مرسي گلي
مامان نیایش
22 خرداد 91 10:20
تبریک میگم ان شا الله همیشه توی زندگی برنده باشی زیر سایه ی بابا و مامان


ممنون از دعای خیرتون عزیزم
مامان هلیا
22 خرداد 91 16:12
خوشحالم که برنده شدین تبریک میگم


مرسی عزیزم
نگار(مامان سام)
22 خرداد 91 16:17
سلام تبریک میگم برنده شدین.ماشالله پسر شیرین زبونی دارین.


ممنون عزیزم
نایسل
22 خرداد 91 17:07
سک سک


نایسل
22 خرداد 91 17:07
قربونت برم بازم اومدم دیدم این پسته تبریک


خدا نکنه جیگرم.یه عالمه بووووووووووووس
شبنم
22 خرداد 91 18:52
وای خدا جونم..اون پستی که پسرتون توی چمدون قایم شده بود،با اونجایی که خرسش رو سوار سه چرخه کرده بود خیللللللللللللللللی باحال بود..
اون مدارک ماشین دیگه باحال تر..
خیلی خندیدم..خدا حفظش کنه این گل پسر رو.
از ویترین نی نی وبلاگ اومدم اینجا..اخه این روزا،اون دوروبرها زیاد می چرخم!!
خب شاید واسه اینکه منم بعد از شش سال و نیم از ازدواجم،دیگه دلم می خواد مادر بشم،ولی.......................


سلام عزیزم.ممنون که به من سر زدی گلم.همه چیز رو بسپار به خدا گل نازم.کاش آدرس وبلاگتون رو برام میذاشتید تا بهتون سر بزنم.


فریبا
22 خرداد 91 21:12
به به.. آفرین عزیزم.. آخه تو برنده نمی شدی کی میشد؟!!


واااااااااای چقدر تو خوبی عزیز دلم.یه عالمه بغل
میترا
23 خرداد 91 0:49
مبارکه عزیزم... حقت بود برنده بشی


مرسی عزیزم
ya30
23 خرداد 91 1:55
bekhoda emtehan dashtam gholghol zood zood miam khaterate vorojako mikhonam
زیبا
24 خرداد 91 13:58
سلام تبریک میگم


ممنون گلم
سعید
25 خرداد 91 20:03
S.M.A (مرجع کد آهنگ) اگر مي خواهيد وبلاگ جذابي داشته باشيد مي توانيد يک اهنگ مناسب براي آن انتخاب کنيد. کد آهنگ بيکلام کد آهنگ تيتراژ سريال ها کد آهنگ خوانندگان ايراني و خارجي کد آهنگ شاد کودکان و کدهاي مذهبي منتظر حضور شما هستم
سعید
25 خرداد 91 20:03
S.M.A (مرجع کد آهنگ)
اگر مي خواهيد وبلاگ جذابي داشته باشيد مي توانيد يک اهنگ مناسب براي آن انتخاب کنيد.
کد آهنگ بيکلام
کد آهنگ تيتراژ سريال ها
کد آهنگ خوانندگان ايراني و خارجي
کد آهنگ شاد کودکان
و کدهاي مذهبي
منتظر حضور شما هستم


چشم
مامان آرینا موفرفری
30 خرداد 91 8:42
سلام عزیزم تبریک میگم خیلی خوشحال شدم که مسابقه رو بردین انشااله همیشه تو زندگی برنده باشین.دوستون دارم


مرسی خاله.ممنون .شما هم همینطور