پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

چرا

1391/4/17 16:21
نویسنده : مامان یاسی
1,337 بازدید
اشتراک گذاری

 

چلا(چرا) بلق(برق) لوشنه(روشن)؟چلا بلق خاموشه؟چلا پشه منو میخوله؟چلا پشه بده؟چلا پشه هست؟این ماشین چلا اینجا پالکه؟چلا من افتادم؟چلا خونمون پله داره؟چلا من گشنمه؟چلا این منو نگاه میکنه؟این عموهه مو نداره؟چلا مو نداره؟موهاشو هاپو خورده؟

پسر گل مامان.این روزا از صبح تا شب یکسره در حال سوال کردنی و یکسره داری حرف میزنی و گاهی وقتها که من میمونم که در جواب سوالت چی بگم و به قول معروف کم میارم

تو میگی:چلا مامانی ساکتی؟حلف نمیزنی؟قهلی؟چیکال کنیم حالا؟

چقدر اینروزا قشنگن پارسا.وقتی تو حرف میزنی و من گوش میدم.وقتی که سوال میکنی و من جواب میدم .وقتی که سوال میکنی و من نمیتونم جواب بدم و پیش خودم میگم که حالا چی بهت بگم و تو میگی:بلد نیستی؟

نمیدونم این حرفایه قلبه و سلنبه رو از کجا یاد میگیری و تحویل ما میدی.ولی هر چی هست شیرین و بامزه است. 

ا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان محمد صادق(زهرا)
18 تیر 91 6:04
پارسایی...
چلا اینقد تو نازی؟؟
چلا اینقد خوش زبونیییی؟؟؟
می خوای بیام بخولمت؟؟؟
*************************
ماشاللا! ! !

خاله تو هم بلدي مثل من حلف بزني.بووووووس
مامان محمد طه
18 تیر 91 12:44
هزار الله اکبر...چه مردونست ..کلی خندیدم..قلبونش


پسرم مرد شده ديگه خاله جون
مامان نیره
18 تیر 91 12:56
عاشقتم
خاله زری
19 تیر 91 14:26
ای خاله قلبونش بله
چه بانمکی تو پارسا جونی
میبوسمت عزیزم


ما هم میبوسیمت خاله مهربون
ستاره زمینی
19 تیر 91 16:16
جانم خاله جون از دست این چلا چلا هاتون.که بعضی موقع حتی جوابی نداریم..........


آی گفتی گفتی دوست خوبم
مامان نیایش
20 تیر 91 11:42
قربون این شیرین زبونی هات عسل خیلی با مزه حرف میزنی نیایش هم همش چیا چیا می کنه می بوسمت عزیزم


قربون نیایش گل بشم من
مامان آرینا موفرفری
21 تیر 91 7:38
چلا اینقدر شیرینی که دلم می خواد بخورمت؟
چلا من وقتی صورت معصوم و اون نگاه قشنگتو می بینم دلم برات تنگ می شه؟
چلا اینقدر خوش تیپی ؟
چلا اینقدر دوست دارم؟
چلا ...چلا ...چلا...
پارسا جون حالا جواب بده به خاله ؟؟؟
مامانی جوابای پارسا رو حتما برام بنویس.




منو بخولی؟


من دلم تنگ میشه بلات
چی؟
من دوست دالم تولو
چی؟چلا؟
خاله جون اینم جوابایه پارسا تمام و کمال
مامان آرینا موفرفری
21 تیر 91 7:38
خصوصی عزیزم...


قربونت برم عزیرم
مامان رها
21 تیر 91 16:57
خدا خدا خدا قربون اون زبونت بشم خاله فدات بشم خاله
یعنی میشه یه روز رهای منم مثل تو تو سوال باروون کردن من رو سوپرایز کنه چقدر دوست داشتم جای تو باشم
رها الان هر کاری داره فقط همش میگه ماما
مامان مامی ماما ماما ماما
قشنگ نمی پرسه باید حدس بزنم


ا.عزیز دلمی جانم


مادر کوثر
24 تیر 91 16:15
ماشالله هزار ماشالله به این نابغه کوشولوووووووووو
ببوسمش
عزیزم مرسی از حضورت
و همدردیت در مورد علی جون بهشتی من
همیشه شاد و سلامت باشید

نابغه که چه عرض کنم خاله جون جون
الهی که شما ها هم همیشه شاد و سلامت و تن درست باشید عزیز من