پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

آخرین پست تیر ماه 91

1391/5/1 2:01
نویسنده : مامان یاسی
2,054 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم وقتی منو نالان در حالیکه دستمو گرفته بودم و دولا شده بودم ،دید،اومدو زد به پشتم و گفت:گریه نکن عژیژم.مامانم.گریه نکن.بووو شدی؟؟؟

چقدر اون لحظه قشنگ بود عشقم و اگه بدونی که تمام درد هایه دنیا با اینکارایه تو از بین میره.

....

جمعه داشتیم میرفتیم انزلی و تو هم که خواب ظهر نکرده بودی و گیج بودی رویه صندلی ماشین نشسته بودی .

داشتم به بابا رامین میگفتم که ،ایندفعه که داریم میریم تهران ...

و تو قبل از اینکه حرفم تموم بشه گفتی:چی مامان؟تهران؟داریم میریم تهران؟پیش مامی و بابی.آره مامان؟

گفتم نه عزیزم.داریم میریم انزلی و وقتی برگشتم تو رو اینطوری دیدم

انگار که ساعتها خواب بودی.

وفتی رسیدیم و پارک کردیم تو هم بیدار شدی و گفتی:رشیدیم تهران؟

گفتم نه مادر انزلی هستیم.و تو گیج گفتی :انجلییییییم بااااااااااابااااااااااا

niniweblog.comوقتی رسیدیم جایی که پر از ماشین بود و بابا یه جایه پارک پیدا کرد و گفت:چه جایه خوبی پیدا کردیم و این شروعی برایه یه داستان جدید بود

ساعت یک شب،در حالیکه تمام برقها خاموشه و منم رویه زمین دراز کشیدم تا تو خوابت ببره،دو چرخه ات رو میاری رویه متکایه منو در حالیکه با چرخش به سرم فشار میاری میگی:ببین مامان،چه جایه خوبی پیدا کردم که ماشینم رو پارک کنم.

niniweblog.comپارسا در حالیکه به در فریزر آویزونه:مامان بشتنی میخوام.چیرا به من بشتنی نمیدی که بخولم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

مامان در حالیکه پارسا رو از در فریزر سعی میکنه که جدا کنهو از کشو بستنی در بیاره:خب پسرم یک لحظه آروم بگیر

پارسا :بی یاااااااااااا ماااااااااماااااااااان یاسی جان

مامان با دهن باز در حالیکه به پارسا نگاه میکنه و بستنی رو به طرفش دراز کرده:بفرما

پارسا :خواتِشت میکنم

مامان:خواهش میکنم؟

پارسا:خواپش میکنم

مامان:خواهش میکنم

پارسا:خوارش میکنم.مامان یاسی پشتمو بخوالون.چیرا نمیخوالونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مامان:.....

niniweblog.comدر حالیکه از سر سفره غذا بلند میشدی و با عجله خودتو میتکوندی گفتی:دشت شما دلد نکنه

و قبل از اینکه دهن من وا شه خودت گفتی:نوش جان.نوش جان

niniweblog.comاینم آخرین عکسایه تیرماه پسر قند عسل

فقط دهنو داشته باشید.ببینی که چطوری داره کتاب میخونه عشقم

قربون اون جدیتت بشم مادررررررررررررررررر

niniweblog.com

اینم همون داستان پارکه

عشق مامانی پسر جنجالی

niniweblog.com

اینم همون سگ رباطی.یعنی هاپو آهنی خاله زری

niniweblog.com

niniweblog.com

پسر تب اسباب بازی گرفته

niniweblog.com

عاشقتم جوجو کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان محمد صادق(زهرا)
1 مرداد 91 8:17
به به!

عجب پست پر پی و پیمونی یاسی جوووون!

خیییییلی چسبید!

همیشه به گردش و شادی باشین ان شاللا...
************************
محمد پارسایی رو از طرفم کلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی ببوسش!

خواتشت می کنم!!!!
خواپش میکنم!!!!!
خارش می کنم!!!!!!!!!!!!!!!
اوا! چرا داره پشتم می خاره؟؟؟؟؟؟؟؟


پست قر و قاطی بود.تند تند نوشتم که جا نمونه.(آیکن خنده)
تو هم پسمر ناز ناز رو ببوس.
مامان نیایش
1 مرداد 91 9:30
قربون پسر با محبت و شیرین عسل و بلبل زبونماین ها هم برای جو جو کوچولو
مامانی ممنون از حضور با محبتت بر شما هم مبارک این ماه عزیز و التماس دعا


تو عزیز دلمی .از طرف منو پارسا هم یه عالمه بوس.ممنون گلم
مادر کوثر
1 مرداد 91 9:59
فدای مهربونیای پسرییییییییییییییی

آخییییی عزیزم چقد خسته بوده


زنده باشی خاله مهربون.خواب ظهر نکرده پسر طلا
مادر کوثر
1 مرداد 91 10:12
به به به همیشه به سفر و شادییییییییییییی

ماشالله هزار ماشالله چه شیرین زبونه این جوجو کوچولووووووووووووووو

عکسا عالی بودن
هاپو آهنیت هم خیلی عالیه. مرسی مامانی که عکسشو گذاشتی

دوچرخه پارک کردنش هم محشر بود


ممنونم مهربون.کوثر خوشگل خاله رو بوس بارون کنین
سميه
1 مرداد 91 14:38
چقدر شيرين زبونه اين اقا پارسا
ولي اين كه بچه ها مامانشون رو دلداري ميدن خيلي عاشقانه هست من كه روزي يكبار بهانه براي دلداري از طرف پارسا جور ميكنم


الهی.جون دلم.واقعا دلنشینه.بووووووووووس
فریبا
1 مرداد 91 15:03
الهی، خب دلش می خواسته بره تهران خب!... چقدر بده که از هم دورید...
همیشه به سفر و خوشی یاسی جون...
عکسهای تابستونی پارسا هم عالی بودن...


ممنون فریبا جون جونم.
آره خیلی بده.غصه منو کشت.
عاشختممممممممممممممممممممممم
amir
1 مرداد 91 16:11
سلام یاس مشکلی پیش اومده خدای نکرده جملات اول یه جورای بودن؟؟؟
خب ببریدش تهران دیگه.......عکسشو ببینننننننننننننننننننننن جوجو


چکش خورده بود به انگشت مبارکم.چشششششششششششششششششم
نایسل خانم
1 مرداد 91 20:00
الهی فداش بشمم من


زنده باشی عزیزممممممممممممم
نایسل خانم
1 مرداد 91 20:00
مرسی یاسمم


بووووووووووووووووسسسسسسسسسسسس
مامان نیره
2 مرداد 91 9:19
دوستت دارم با همه غلط و غولط حرف زدنهات


منم همینطور خاله جون.البته دوستتون دارم
مامان محمد صادق(زهرا)
2 مرداد 91 10:12
دیروز واست کامنت گذاشتم!!!نمی دونم سیو شد یا نه!!

آخه قاط زده بود!!!

*********************
با عجب پسری ی ی ی!!!
با قفل فرمون خوابیده هواسش باشه کسی مامانش و اذیت نکنه؟؟؟؟
*********************


تشبیه جالبی بود .خوشمان آمد.


ya30
2 مرداد 91 15:21
akhi azize delam upam
مامان نیایش
3 مرداد 91 10:27
ممنونم از حضورت و نظر لطفت
خصوصی


ممنونم گلم،يه عالمه بووووووووووس
عمه مریم
3 مرداد 91 13:38
پارسا جونی قربون اون شیرین زبونیهات


زنده باشي عمه جونم
مامان محمد و ساقی
3 مرداد 91 13:42
سلام یاسی جون.خوبی عزیزم.این پسری چه خوشگل خوابیده.خیلی بامزه حرف میزنه و شما هم قشنگ مینویسی.
ایشاا... همیشه لحظات زیبایی تو زندگیتون باشه.
ممنون که میای و با نظرات زیبات خوشحالمون می کنی همشهری گلم.


تو عزيز دلمي،ممنون گلم از اينهمه محبت،بوووووووووووس
ستاره زمینی
3 مرداد 91 22:30
عزیزم پارسا جون شیرین زبون.


يه عالمه بووووس واسه شما و ريحانه عزيزم،بووووووسسسسسسس
خاله زری
4 مرداد 91 0:17
الهی من قلبونت بلم عجیجممممممممممآخه تو چلا اینقد نمکی،نازییییییییییییییییکاشکی منم با خودت می بلدی انجلییییییییییییییی.یاسی جان عکسا واقعا عالی بود خانمی


قربونت برم دوست خوب و مهربونم،يه دوست به معناي واقعي،بووووووووووس
مادر کوثر
4 مرداد 91 9:50
ممنون از حضورت مامانیییییییییییییی


ما مخلصتیم
مامان زهره
4 مرداد 91 12:00
الهي پس پارسا جونم مامان يو بابايي را نديد .
اشكال نداره در عوض توي مسافرت بهش خيلي خوش گذشت.دست مامان و بابا يمهربون هم درد نكنه.


ممنون عزیزم که بهمون سر میزنی.پسر گل و نازمون رو ببوس
رویای سفید
4 مرداد 91 16:37
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬

____ ♣♣♣_____________♣♣♣
_ ♣♣♣____♣♣______♣♣ ____ ♣♣♣
♣♣_______♣♣_____♣♣ _______ ♣♣
♣___________♣___♣ __________ ♣
♣____________♣_♣ ___________ ♣
_ ♣____________♣ ___________ ♣
__ ♣________ زیبا بود _______ ♣
____ ♣ __________________ ♣
______ ♣ ______________ ♣
________ ♣ __________ ♣
__________ ♣ ______ ♣
_______ ♣_♣__♣ __ ♣__♣_♣
______ ♣____♣__♣__♣____♣
_______ ♣_____♣♣_♣____♣
_________ ♣_♣__♣♣__♣
________________ ♣♣
_________________ ♣♣
__________________ ♣♣
_________________ ♣♣

. ماشاله قند عسلم برای خودش آقایی شده من خیلی وقت بود درگیر بودم امروز اومدم و به وبلاگهای دوستان سر زدم . بزنم به تخته گل پسرمون هم بزرگ شده هم ملوس شده .. تو رو خدا برایش مامانی اسپند دود کنید .. تاج سر همه همسالاش شده ..


سلام عزیزم.خوشحالم که اومدی.ممنون گلم.خیلی بهم لطف داری.میبوسمت
زینب کوچولو
5 مرداد 91 0:27
سلام با عکسای زینب خانوم و آقا ابوالفضل آپم دوست داشتی بیا


چشم عزیزم
مامان علي خوشتيپ
5 مرداد 91 12:39
آخييييييي چهخوشگل خوابيده آدم دلش ميخواد لپاشو بخوره
ماشاالله معلومه خيلي باهوشه.به موقع از حرفاتون تقليد ميكنه و استفادش ميكنه
حتما بچمونو ببريد تهرانا


ممنون سارایه گلم.
مامان و بابای سارینا
5 مرداد 91 16:09
چه پسر شیرین زبونی! خاله فداااااااات عزیز دلم.




ممنون عزیزم.زنده باشی گلم
مامان رها
5 مرداد 91 16:46
سلام عزیز دلم عکسات خیلی ناناز بودن
حالا بگو ببینم بلاخره رفتی انزلی یا رفتی تهران خاله جون

ممنون گل نازم
سپیده
7 مرداد 91 13:27
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$______$$$$$_______$$$$$______$$
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$LOVE$$$$$$$$$____$$
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$
$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
سلام دوست عزیز...
وبلاگ جدیدی ساختم.خوشحال میشم سر بزنی و نظر بدی.
لطفا وب جدیدمو لینک کن.




به رویه چشم
مامان بهراد
16 مرداد 91 1:28
خاله جوون به من رای میدی؟ امروز اخرین روزه و من خیلی رای هام کمه....
تورو خدا اگه می خواید رای بدید برید به این سایت http://www.koodakeman91.niniweblog.com/ به شماره ی ۵



ببخش دیر شد.چند روزی آپ نبودم.شرمندت شدم عزیز