پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

این روزا 3

1391/5/12 2:17
نویسنده : مامان یاسی
1,262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم.ناز گلکم.

روزها میگذرن و ما هم داریم باهاش جلو میریم.

از چی بگم.؟اینروزایه تو خلاصه شده در سوالهایی که میپرسی و شیرین زبونی هایی که میکنی و کنجکاویهات و شیطنتهات.

اینروزا دوست داری که همه کاراتو خودت بکنی و همش میگی که:من خودم مامان.من بلدم.من میپوشم.من در میارم .من سوار میشم.من میخورم و من و من و من و من.

اینروزا وقت مامانی فوق العاده کمه واسه اینکه بیاد و وبلاگت رو بروز کنه.

شبها که دیر میخوابی،مثلا ساعت یک و نیم یا دو .و زمانی هم که میخوابی من باید تند و تند یه چیزی واسه سحر درست کنم و تا بخورم و ظرف و ظروف و ریخت و پاشهات رو جمع کنم ساعت میشه سه یا سه و نیم.اونوقت باید بخوابم با چشمایی که زیرش کبود شده.صبح هم که تا بیدارشم،بخاطر دیشبش،میشه ساعت نه یا نه و نیم.تا تو بیدار شی من یکم زبان میخونم و اونوقت تو بیدار میشی و من باید تمام وقت با تو باشم.حتی زمانی که داری کارتون میبینی باید باشم تا برات بگم که چی شده و تمام کارتون رو برات تعریف کنم.ادای عروسکات رو در بیارم و باهات ماشین بازی کنم و ...

و این روند تا شب ادامه پیدا میکنه.

خیلی وقتها یکهو یه کاری انجام میدی که دلم میخواد بیام و زودی برات ثبتش کنم،ولی نمیشه.یا دستم بنده یا با خودت مشغول بازیم.یا وقتی هم که لب تاب رو میارم تو هم روش سوار میشی و هی دگمه خاموش و روشن رو میزنی .

و زمانی هم که میام که برات بنویسم ،یادم میره که چی میخواستم بنویسم.

ای بابا .امان از دست این مامانه گیج.

یه چیز جالب،امروز که مثل تمام چهارشنبه ها خونه عزیز بودیم،ماشین حساب بزرگ عمه رو گرفته بودی و میگفتی این لب تابه.و هی با دگمه هخاش ور میرفتی و مثلا مینوشتی.عاشقتم جیگر طلایه مامانیبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

سمیه
12 مرداد 91 3:04
انگار این روزا ها برای همه مامانها مثل هم هستند
خوش باشید


دقیقا گلم.بووووووووووووس
مامان کوروش
12 مرداد 91 8:51
سلام یاس عزیز ممنون که به وبم میای وخوشحال میشم عزیزم من باید به خاطر کوروش زندگی کنم


خواهش میکنم عسلم.
درستش هم همینه عزیز دلم.میبوسمت
ستاره زمینی
12 مرداد 91 10:41
لام به مامانی عزیز و تاج سری...

ماشالا به هوش وذکاوت بچه های این دوره زمونه.............


قربونت برم مهربونم.
مامان نیایش
12 مرداد 91 11:12
سلام عزیزم خوب و خوش باشید همیشه قربون پسرک باهوش و مستقل و در عین حال وابسته به مامانی
خوووووب درکت میکنم مامانی روزهای ما هم همین جوریه

من که دیگه تقریبا زبان یادم رفته یه روزی بدون دیکشنری ترجمه میکردم ولی توی این 3 سال همچین پشتش باد خورده که بیا و ببین بعضی وقتا توی یه کلمه ساده هم می مونم نوشته بودی یه کم زبان می خونی با خودم گفتم خیلی کار بدی کردم که ولش کردم بعد از تموم شدن دانشگاه و حامله شدنم کلا زبان هم پرید
موفق باشی عزیزم


وااای مامانی جون.بدون دیکشنری ترجمه میکردی.؟آفرین مامانی.
ما شروع کردیم به خوندن واسه رفتن.شاید بریم.ولی هنوز اول راهیم .تا ببینیم چی میشه عزیز دلم
عمه مریم
12 مرداد 91 11:20
یاسی جان خسته نباشی ... پارسا تو هم خسته نباشی


بوس واسه عمع گلللللللللل
مامان آرینا موفرفری
12 مرداد 91 11:25
اخ مامانی که حرف دلم منو نوشتی منم این روزا خیلی کم میام نت با اینکه هر روز ارینا کارائی می کنه که خیلی دوست دارم براش بنویسم اما مثل اینکه هر چقدر بزرگتر می شن ما زمان کمتری داریم تا به کارای خودمون برسیم.


ای داد.همه ما مامانا حسابیس مشغولیم.آره عزیز.هر چقدر بزرگتر میشن وقت ما کمتر میشه.
مامان آرینا موفرفری
12 مرداد 91 11:26
مممممممنننننننن فدای قندعسلم بشم که می خوا مستقل باشه.


زنده باشی خاله جونم
مامان محمد صادق(زهرا)
12 مرداد 91 14:11
عزیییییییییییییییییزم...

فکر کنم شمام مثل من جوجوت و بد عادت کردی!!!!

محمد صادق منم همین طوری بود! واسه هر کاری من باید پیشش بودم و ....

دیگه هییییییییچ وقتی واسه خودم نبود!

تصمیم گرفتم که کم کم این وابستگیه این مدلی رو ترکش بدم! هنوزم مشغولم...

مثلا الان داره کارتون میبینه و من اومدم نت!!!

یکی در میونم صدام می کنه ها! ولی بهتر از همیشه بودنه!!!

*************************
آره خواااااااااااهر!

برو خصوصی واسه رمز!


منم باید ترکش بدم عزیزم.موافقم.تو فکرشم.
آخ جونمی جون
مامان محمد و ساقی
12 مرداد 91 17:19
آخی خسته نباشی عزیزم.مواظب خودتون باشین.ما هم این مشکلات رو داریم و خیلی خسته میشیم.خدا بهت قوت بده.و همیشه تندرستی و شادمانی به گل پسری.
ایشا... یه روز همدیگرو میبینیم.


مرسی عزیزم.تو هم خسته نباشی گلم.ممنون از دعایه خیرت.انشاالله.بووووووووووووووووووووووووس
سمیه
13 مرداد 91 15:52
قالب جدید مبارک


دستم خورد جیگرررررررررررررررررر.بووووس
مامانی درسا
14 مرداد 91 3:15
ای جونم به این گل پسری شیطون بلا ..... سالم باشی عزیزم ...... و البته شیطون جون میدونم همین شیطونیات بهترین تفریحه واسه مامانی و بابایی


دقیقا عزیزم.ممنون از حضورت
مامان آرینا موفرفری
14 مرداد 91 10:46
سلام یاسی جونم خوبی پارسا قندعسل خاله خوبه.
مامان سبحان جون
14 مرداد 91 11:58
بدو بدو بیا به این ادرس به سبحان کوچولو شماره 13 توی مسابقه دو روی سکه رای بده میسی http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 21:39
________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
_________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
__________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________
_______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____
__$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!!
درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟


ببخش دیر شد
ابو الفضل و زینب
15 مرداد 91 17:20
.........@@ ............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@
سمانه مامان پارسا جون
15 مرداد 91 18:08
سلام یاسی جون ممنون از حضورت عزیزم
گل پسرت خوبه؟
ماشاا... به این پارسا جونه باهوش
خانومی کارهاشو یه گوشه یادداشت کن تا یادت نره بعدا بیار تو نت
روی ماهشوو ببوس


مرسی سمانه گلم.باید همین کار رو بکنم .مرسی از راهنماییت عزیز دلم
مامان نیره
17 مرداد 91 8:59
سلام خوبی .ببخش شاید اصلا صحبتهام ربطی به این پست نداشته باشه ولی دیشب وقتی موقع شیر دادن به هانی واقعا اذیت شدم یادت افتادم پارسا شیر مادر می خوره یا نه ؟ بعدش از پوشک گرفتیش یا نه ؟ چه جوری


میام و بهت میگم.
فریبا
17 مرداد 91 16:20
عزیزم این روزها می گذرن ولی خاطرات شیرینش برامون میمونه.... ببوس پسری رو


آره عزیز کمرنگم. به رویه چشممممممممم
مامان زهره
18 مرداد 91 14:24
دستهاي خالي من دخيل دل پاكتان
مارا نيز در اين روزهاي عزيز رمضان نه به بهاي لياقت ، بلكه به اسم رفاقت دعا كنيد.التماس دعا


محتاجیم به دعا عزیزم.
مامان رها
19 مرداد 91 9:54
الحق و انصاف که راست گفتی واقعا هم همش باید کنارشون باشیم هر جا که فقط ماباشیم بازی می کنن مثلا اگه تو اش÷زخونه هم باشیم اسباب بازی ها رو میارن اونجا تا بازی کنن


فقط ما مامانما حرف همو میفهمیم خواااااااااااااهر
مامان محمد صادق(زهرا)
19 مرداد 91 9:54
booooooooooooooooooooos


بوووووووووووووووس
مامان نیایش
19 مرداد 91 11:48
ممنون عزیزم پیش ما اومدی منم دلم براتون تنگ شده بود التماس دعا خانمی
موفق باشی همیشه و شاد بوس برای پارسا جون


بوس برایه شما دختر و مادر گل
مادر کوثر
20 مرداد 91 17:26
سلام مامانی پرکار
طاعاتت قبول درگاه احدیت
وااااااااااای چقد سرت شلوغهههههههه

این نیایا به تنهایی کلی وقت آدمو میگیرن چه برسه به اینکه کلاس زبان بری و امور خونه رو هم به دست بگیری

امیدوارم همیشه موفق و شاد باشین


ممنون عزیزم.دست رو دلم نذار که خونه خوااااااااااااااااهر
مادر کوثر
20 مرداد 91 17:27
من فدای این قندعسل شیرین زبون و استقلال طلب بشم
ماشالله....
حالا حالا ها باید در کنار این کنجکاوی ها باشی مامانی و خیلی هم خوبه برای چند ماه آینده اش


زنده باشی عزیزم.آره مهربونم.
مادر کوثر
20 مرداد 91 17:27
مرسی که با این فرصت کم بازم میای پیشمون

بازم فرصت کردی بیا چون آپیم


بوووس
مامان زهره
21 مرداد 91 10:19
متوجه نشدم دكمه هاي چي رو؟!
مامان محمد و ساقی
21 مرداد 91 18:00
سلام میشه بیاین به ساقی که تو یه مسابقه شرکت کرده رای بدین.
فریبا
22 مرداد 91 0:48
مامان زهره
23 مرداد 91 9:47
الهي بعضي از لب تاب ها روي دكمه اي عكس دوربين طراحي شده كه با اون مي توني عكس بگيري .حتي با كليد هاي f11و prtscr مي توني كار كني. بعد عكس را در فتوشاپ ببري سايزش را كم كني و آپلود كني.اميدوارم تونسته باشم خوب توضيح داده باشم .


مرسی مهربونم.کاملا واضح و آشکاره.کمک بزرگی بود