پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 24 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

آخه چرا

1391/6/11 0:49
نویسنده : مامان یاسی
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قند عسل مامان

اینروزا ورد زبونت آخه چرا شده.چه با مربوط و چه بی مربوط واسه هرچی میپرسی:آخه چرا مامان؟

میگم پسرم شبه.بالا و پایین نپر.همسایمون میاد بالاها

میگی:آخه چرا مامان همسایمون میاد بالا؟

مامان:چون و بالا و پایین میپری

پارسا:آخه چرا مامان من بالا و پایین میپرم؟

مامان:آخه شیطونی

پارسا:آخه چرا مامان من شیطونم؟

مامان:چون انرژی داری و کوچولویی

پارسا:آخه چرا من کوچولو ام مامان؟

مامان:پارسا گلی چرا اینقدر سوال میکنی

پارسا:آخه چرا اینقدر سوال میکنم ؟

.

.

.

.

و این روند همینطور ادامه داره و ادامه داره تا من کف میکنم و گاهی اصلا میمونم که چی بگم تا تو یه سوال دیگه نکنی و سر آخر باز هم با همین سوال تموم میشه :آخه چرا مامان ساکته و جواب نمیده؟

مامان:خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مادر کوثر
11 شهریور 91 17:06
سلام عزیزمممممممممممم
مرسی از حضورت
الهی من فداش بشم با سوال پرسیدنشششششششش
شیرین شیرین پسر


زنده باشی عزیزم
سمیرا
12 شهریور 91 1:31
آخه چراااااااااااااااا تو انقدر عشقی خالهههههههههههههه شیرین عسللللللللللللللللل؟
مامان محمد و ساقی
12 شهریور 91 12:33
سلام.خوبی عزیزم.نمیدونم کامنت دیروز من رسید یا نه؟ چه شیرین زبون این پسر و خیلی دوست داشتنی.شما هم زیبا و شیرین می نویسید.
نایسل
12 شهریور 91 14:56
فداش شم من الهی منم هی میپرسمم چراااا علیرضا دیونه میشه
کلی از طرف من ببوسشش
یه مدت نتم قع بود نبودم
راستی سارا اومده بود عروسی نیشابور منم رفتم پارک دیدمش باهم قرار گذاشتیم
شماره موبایل هم رو داریم


عزیز دلمی
zizigo0ol0
12 شهریور 91 16:01
merccccccccc khoshhal misham in webamam link konin jigare in ghande asale shirin zabono bokhoram yani inhame web mikhonama hichkodom be ba namakie parsa nistan
سمیه
15 شهریور 91 16:17
اخه چرا انقدر این پسر نمکدونه!
خدا حفظش کنه


مرسی مهربون
فریبا
16 شهریور 91 2:22
سلام عزیز دلم...
آخه چرا انقدر این پسر شیرینه؟
آخه چرا انقدر من شما رو دوست دارم؟
آخه چرا؟!.....


ما هم شما رو دوست داریم.
هزار تا بوووس
امیرحسین
16 شهریور 91 10:51
نظر یادت نرههههههههههههههههههههه
….…\———————————————————————/
……\سلام عزیزم آپم آپم آپم آپمممممممممممممممممم …/
....\برات 2تا ماشین گذاشتم با هر کدوم که خواستی بیا!!! /
…\——————————————————————————/
منتظرمااااااااااااا
....……___
..___\ ][ /__
(_ ___׀׀_ __)
...Ŏ…..… Ŏ

._________________
|..ШШШШШШШШ.......|
|....| |.........| |.....|
|__|__|_____|__| __̠|
..... ŎŎ………. ŎŎ

یادتـــــــــــــ نره بترکونیـــــــــــــــــ واسمــــــــــ



میام حتما
مامان کوروش
16 شهریور 91 17:18
ای جان پارسا جونم چقدر شیرینی تو ای امون از دست این سووالهای بچه ها که آدم کم میاره چی جواب بده


موافقم باهات دوست مهربونم
عمو جون امیر و پارسا
17 شهریور 91 11:49
سلااااااااااااااااااااااااام رفیق امیدوارم که حالت خوبه باشه .....این خیلی عالیه فقط یاس سعی کن به همه سوالهاش جواب بدی....بچه بزرگ شد مثل ما نشه
آقا پرسا از شیطونیات چه خبر؟؟
منتظریماااااااااااااااااااااا


ممنون عمویه مهربون.خیلی درکم میکنیا.بوووووس
مامان محمد و ساقی
17 شهریور 91 12:44
سلام خوبی؟
مثل اینکه کامنت قبلیم نرسیده.
آخه چرا مامانی؟
چه شیرین زبون این پسر
خیلی فشنگ می نویسی عزیزم.


مرسی گلم
مامان نیایش
17 شهریور 91 18:04
آخه چرا تو اینقدر بلایی ورووووجک
دلم براتون تنگ شده بودااااااا


سلام خاله مهربون.کجا بودی؟دلمون تنگ شده بود
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
18 شهریور 91 15:11
سلام گلم میتونوم لینکتون کنم


حتما گلم
نیلوفر
19 شهریور 91 12:20

. . . . . . . . . . . . . . $$$
. . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
. . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
. . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
. . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
. . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
. . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
. . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
. . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
. . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
. . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
$$$$$$$. . . . . . . . .$$$
.$$$$$$$. . . . . . . . $$
. $$$$$$. . . . . . . . $$
. .$$$. . $. . . . . . .$$
. . . . . . .$. . . . . $$
. . . . .$$$.$. . . .$$
. . . $$$$$. .$. .$$
. . .$$$$$$. . . $$
. . .$$$$. . . . $$
. . .$$. . . . . .$$
. . .$. . . . . . $$
. . . . . . . . . $$
. . . . . . . . .$$
دوست دارم

ما هم دوست داریم عزیزم
مامان نیره
19 شهریور 91 13:30
نازی


مرسی گلم
مامان محمد و ساقی
19 شهریور 91 13:51
سلام.پس کامنت های من کو
آخه چرا؟آخه چرا؟آخه چـــــــــــــــــــــــــــرا؟


سلام عزیز دلم.نمیومدم نت گلم.همه کامنتهات سر جاشن.مهربونم ممنون که سر میزدی.الان همه رو تایید میکنم.بوووووس
sara
20 شهریور 91 14:21
سلام من شما رو لینک کردم . خوش حال میشم به وبلاگ من تشریف بیارید


حتما گلم
مادر کوثر
20 شهریور 91 15:53


ما بروزیییییییییییییییییم


اومدم عزیزم
مامان نیایش
21 شهریور 91 11:57
سلام عزیزم ممنون پیش ما اومدی معلومه این روزا حسابی سرت شلوغه با وروجکت که آپ نکردی الهی سالم باشید همیشه و شاد


سلام گلم.نمیدونم چرا اصلا وقت پیدا نمیکنم که یکمی بنویسم.میبوسمت
مامان محمد صادق(زهرا)
22 شهریور 91 7:43
آخه چرا اینقدر عزیزین؟؟؟؟؟؟


ما دوست داریم خاله خانم
زینب و ابوالفضل
23 شهریور 91 0:23
آخه چرا پارسا جون اینقدر عسله؟؟؟؟؟؟


ممنون گلم
زینب و ابوالفضل
23 شهریور 91 0:24
سلام آپم خوشحال میشم سر بزنی.... بوووووووووووووووووووووووووووووس
سمانه مامان پارسا جون
23 شهریور 91 1:01
سلام عزیزم خوبی؟
قربون این قند عسل شیرین زبون
مامانی عکس گل پسر کو
دلمون واسش تنگ شده
روی ماهشو ببوس


سلام عزیزم.مگه الان دیگه میشه ازش عکس گرفت عزیزم
.شما هم پارسای شیرین خاله رو ببوس