پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 2 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

شیطون بلایه مامان

1391/6/23 1:57
نویسنده : مامان یاسی
1,442 بازدید
اشتراک گذاری

پسرک نازم.

روزها تند و تند میگذرن و ما با هم داریم رو به جلو پیش میریم.سر مامانی خیلی شلوغه عزیزم.دوره جدید کلاسامون دوباره شروع شده و بازم این مامان وقت سر خواروندن نداره.

یعنی عزیزکم.بیشتر وقتم در اختیار خودته و باید هر لحظه پیشت باشم.زمانی هم که تو داری کارتون نگاه میکنی،به توصیه دوستان میام که یه سری به وبت بزنم و برات یکمی از روزانه ها بگم.یهو عین فرفره خودتو بهم میرسونی و رویه سرم خراب میشی و منو پشیمون میکنی از هر چی وبلاگ نویسی.

امروز که یواشکی در حالیکه تو مشغول نگاه کردن به کارتون "حسنی نگو یه دسته گل " بودی ،رفتم سراغ لب تاب و سرم گرم شده بود ،یکهو تو پریدی جلومو و با ذوق گفتی:اینجا بودی مامان کلک

و نشستی رویه پاهام.

اینم از روزگار ما و اینروزایه ما.

niniweblog.com

از شیطونی ها و شرین زبونی هات ؟چی بگم که تمام روز در حال شیطونی کردن و زبون ریختن برایه مایی.

اینروزا علاقه زیادی به سرلاک گندم با شیر پیدا کردی و تقریبا هر روز میخوریش.یه روز صبح گفتی که مامان من خودم درست میکنم.

گفتم :جیگر طلا.نمیشه میریزیش.

و تو جواب دادی:نه بابا جان.اصلا نمیریزمش.اینکه کاری نداره اصلا...

"اصلا" یکی از کلماتی که خیلی خیلی استفادش میکنی.چه با مربوط و چه بی مربوط.

البته گذاشتم که خودت سرلاک رو بریزی تویه بشقاب و در یک لحظه غفلت این جانب ،همه سرلاک رو خالی کردی تویه کاسه و زمین.و بعد از اون گفتی:اصلا بدرد نمیخورد.مامان خودت درستش کن.

niniweblog.com

یه روزی دیدم صدات نمیاد و اومدم که پیدات کنم و اینطوری پیدات کردم

منو نگاه کردی و گفتی:حاضر شدم دیگه بریم بیرون.

niniweblog.com

بهم میگی :مامان برو دوربین رو بیار ببین که من چه جوری خوشگل نشستم

 

niniweblog.com

یه روزی هم گیر داده بودی به کلید برق اطاقت .کلا کارایه خطرناک زیاد میکنی.عزیزم اگه بدونی چه جای خطرناکی ایستاده بودی.من که دیدمت ته دلم خالی شد.اصلا به مغزم خطور نمیکرد که تو بری اون بالا

niniweblog.com

اینم عکسایی که پسر ناز گلم گرفته.هر کدوم رو که میگرفتی میومدی و میگفتی:مامان ببین چه خوشگل عکس گرفتم.

وقتی هم میدیدی که من تشویقت میکنم و کاری به دوربین ندارم.منو بوس میکردی و میگفتی:مامان من دوست دارم مامان.من عشقتم .

پسر طلا این آخری رو خوب آمدی

تازه کلی هم از من گرفتی که نمیتونم بذارمش عشقم.

قربون اون پاهایه کوچولوت بشم.

پسر طلا ببخش که کم میام وبت.ولی باور کن که تو خودت برام وقت نمیذاری عشق کوچولویه من.دوستت دارم قند عسلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان محمد صادق(زهرا)
23 شهریور 91 10:52
به به ه ه ه ه ه ه ه ه!

عکاس باشییییییییییییییییییییییییییی!

میومدی یه عکس هم از ما می گرفتی !

اصصصصصصصصصصصصصلا (!) نمی خواد! ولش کن!
*************************
بووووووووووووووووووووووس واسه مامانی و پسر بلاش!!!


مهربون من.
مامان محمد و ساقی
23 شهریور 91 12:47
خصوصی عزیزم
بعد میام برای پستت کامنت میزارم.یه دور گذاشتم همش پرید


قربونت برم جیگر
مامان رها
23 شهریور 91 16:58
خاله قربون اون شیرین زبونی هاتو و اون عکاسیت بشم آقا ببخشید ؟آتلیه هم دارید دخملم رو بیارم خدمتتون


آره خاله.حتما بیارش.قول میدم عکسایه قشنگی با هم بگیریم
مامان رها
23 شهریور 91 16:59
غصه نخور همشون عین فرفره خوشون رو میرس.نن تا لب تاب میاد
الات رها تو بغلمه و هی براتون می تایپه و من پاک می کنم


همه بچه ها لنگه همن.عزیز دلمه رها
مامان مانی
23 شهریور 91 17:34
سلام یاسی جونم خوبی عزیزم ؟؟؟؟؟پارسا جون خوشگلمو ببوس عزیزم


سلام گلم.خوبیم جیگر.تو هم مانی گلمو ببوس
فریبا
23 شهریور 91 18:49
وای خدا آماده شدنشو نگاه!!!
خب انقدر جلوی بچه به خودت نرس، ببین بدآموزی داشتی!



آره والله .میبینی تو رو خدا.
مهسا
23 شهریور 91 23:48
مامانی گل پسرت چه بامزه آماده شده میخواد بره بیرون
یاسی جون ماشاالله حرفه ای هم عکس میگیره



دقیقا خاله جون.ممنون گلم.
مامان محمد و ساقی
25 شهریور 91 13:01
سلام عزیزم.وای عکسشو ببین الــــــــــــهی
گفته بودم که خیلی قشنگ مینویسی
اصلا" مامانی ای جان چه بانمک
به به چه آرایش داره عزیزم
آقای عکاس یه عکس هم از ما میگیری
رمز هم دادم گلم.


سلام مهربونم.تو همیشه نسبت به من لطف داری همشهری.بیا خاله تا ازت عکسایه خوشگل بگیره.بووووس.
ممنون از بابت رمز.
مامان نیره
25 شهریور 91 13:39



سميه
25 شهریور 91 14:32
افرين به اين عكاس كوچولو چه سوژه هاي خوبي هم داره


ممنون عزیزم.
ستاره زمینی
26 شهریور 91 0:09
اخی گلم ارایش کردی .ناز پسلی خوشتیپ شدی ها


چی بگم گلم.
مامان نیایش
26 شهریور 91 9:35
پسری شیطون بلا و شیرین زبون چه طوری ؟دلمون تنگ شده بود برات
به مامانی حسابی حال میدی این روزا کلک
خوش باشید همیشه
اصلا می خوام بوست کنم



ممنون خاله جونم.دوستت داریم فراووون
مامان محمد صادق(زهرا)
26 شهریور 91 11:29
*********چیک چیک*************

هیچ چی! اومدم یه عکس ازتون گرفتم دارم میرم!!
کاری نداری؟؟؟؟


عزیزمی
مامان نسترن
26 شهریور 91 13:22
خیلی زیبا بود من ممنونم که اومدید خوشحالم کردید تشکر زیاد دارم مادر نسترن


خواهش میکنم عزیزم
مامان کوروش
26 شهریور 91 14:17
وای چه خوشگل شدی تو پسر ناز بچه ها کارشون همینه برن سر لوازم ارایش ما ها


همینو بگو خواهرررررررررررر
میترا
27 شهریور 91 1:45
واااااااای چه بزرگ شدی. جیگر تو رو بخورم با اون شیرین زبونی هات. چه عکس های خوشگلی گرفتی
مامان محمد طه
27 شهریور 91 15:00
مرسی عزیزم ماشااله پسر شما هم نازه
مامان نیایش
28 شهریور 91 12:15
نبینم دلتنگ باشی شاد باش همیشه


عزیز دلمی
نیلوفر
28 شهریور 91 16:16
████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
امیر
29 شهریور 91 10:04
سلام شیطون رو ببین آرایششو ببین چه کردی تو پارسااااااااااااااا
بیادتم
راستی یاس از کلاس زبان چه خبر؟


منم به یادتم عمو.
هیچی بابا.میریم امیر خان.ولی کلا با این وروجک سخته
مادر کوثر
29 شهریور 91 16:28
ماشالله چه پسر نانازیه بلایی
چه عکسایی
فدای شیرین زبونی و مچ گیریات
لوازم آرایش مامان؟! وااااااااای چه پسرییییییی

مرسی مهربون مامانی
همیشه شاد و سلامت باشید


مامان امیرناز
29 شهریور 91 22:44
سلام عزیزم چه فرشته نازی دارین خدا حفظش کنه میشه بپرسم اهل کجایین؟ پیش ما بیاین


سلام گلم.ممنون عزیزم.حتما
نایسل
31 شهریور 91 1:28
اوخخخخخخخخخخخ یه ماتیکی هم زده جیگر خان کلی بغل بوسش کن یاسمم


zizigo0ol0
1 مهر 91 13:34
elahiiiiiiiiii aziz delam


ستاره زمینی
2 مهر 91 7:39
پاییز قشنگی را براتون ارزو میکنم. لطفا رمزبدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟