پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

مشکل بزرگ من

1391/7/18 0:43
نویسنده : مامان یاسی
1,303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم.

جیگرکم.ناز پسرکم.

نمیدونم چرا این روزا اینقدر بد اخلاق و عصبی شدی.همش ناراحتی و بداخلاقی.همش سر ناسازگاری داری و همش در حال شکایتی.

با اینکه بهت زور نمیگم و کاری بهت ندارم و مجبورت نمیکنم به انجام کاری ولی با این حال اصلا دوست نداری سازگار باشی.همیشه داد میزنی و دعوا میکنی.میزنی.جیغ میکشی.گریه میکنی.واسه هر چیز کوچولویی لج میگیری.همه جا دوست داری بمونی و با همه کس دوست داری بری و باشی ولی خونه نباشی و با ما نیای.وقتی واسه کلاس میذارمت خونه عزیز ،آوردنت دیگه کار حضرت فیله.دوست داری بمونی.خونه خاله فرزانه و زن عمو میمونی و دوست نداری با ما بیای.

و تازگی ها یه چیز جدید کشف کردم که تا من نیستم همه میگن که پسر خوبی هستی،ولی وقتی میام دوباره میشی همونی که بودی.

دلم میگیره وقتی فکر میکنم که نکنه من کوتاهی در موردت کردم.نکنه از من قصوری سر زده.احساس بدی دارم.

نمیدونم چیکار باید میکردم که نکردم.کلا با این کارات دیگه حال و حوصله وبلاگ نویسی هم ندارم.فکرم بی اندازه در گیره .نگرانتم.شاید نگران خودم.احساس میکنم که منو دوس نداری.چقدر دردناکه که دارم این حرفها رو میزنم.شاید هم خنده دار.شاید واقعا یه روزی واسه این حس و حالم بخندم.نمیدونم.چی بگم......

دوستت دارم گل پسرم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (28)

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
18 مهر 91 1:34
سلام پسرک من در جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم اگه به آدرس زیر برید و بهش رای بدید ... آدرس و نحوه رای دهی : www.ranking.studio-sky.com وقتی به این آدرس رفتید روی گزینه "انتخاب" کلیک کنید تا صفحه ای با عکس تمام نی نی ها باز شود و شما لطف کنید و به عکس "امیرعلی فروغی" رای بدید.... ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
خاله لاله
18 مهر 91 10:33
عجیجم غصه نخور !!! خیلی دیر کشفش کردی این همون مشکلیه که من دو ساله دارم میگم همه بهم میگن تو که نیستی معید آقای آقاست اینقدر خوب و ساکته که حد نداره ولی بمحض اینکه میام ..... خدا کنه این بچه ها یه کم خوب بشن تا ما یه ذره نفس بکشیم ای خداااااااااااااا
مامان محمد سپهر
18 مهر 91 14:35
عزيزم گلم نگران نباش بهتر مي شه .
نگران نباش اين موضوع مقتضيات سنشه ولي بيشتر بهش محبت كن و بد اخلاقي هايش را به رويش نيار.

از محبت چیزی کم نمیذارم مهربونم.به رویه چشم.ممنون از راهنماییتون
نایسل
19 مهر 91 21:27
خوب میشه عزیز دلممم


مرسی گلکم
نایسل
19 مهر 91 21:27
فدات شم خندیدی
نایسل
19 مهر 91 21:27
خداالهی شفاش بده
مامان کوروش
20 مهر 91 0:53
سلام عزیزم نگران نباش این سن خیلی بده سن 2 و3 سالگی بدترین سن بچه هاست بد میشن اساسی کوروش هم همینجوری بود مدام نق میزد گریه میکرد همش دوست داشت خونه دیگران باشه این ربطی به تو نداره فدات شدم ستنشون اینجوری ایجاب میکنه بعد دست میشن سختیش یک ساله


چرا اشكم دراومد.منم كه اشكم دم مشكه.مرسي جيگرم كه منو دلگرم ميكني.كورش نازمو ببوس
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
20 مهر 91 8:16
مامانی گل سن وسالش ایجاب میکنه اینقدر نگران نباش


مرسي عزيزم.چشم گلم.ممنون
عمو جون امیر
20 مهر 91 9:52
سلاااااااااااام اخی چه پسر نازی شدی تو این عکس.....یاس داره برای تو ابراز وجود میکنه سعی کن با حرفزدن باهاش بفهمی مشکل این رفتارش کجاست دوری از تو یا خجالت از دیگران برای تو جیغ میزنه یا برای همه.پیش تو خیلی شیطونه و چرا پیش بقیه ساکته.سعی کن همه چی رو زود بفهمی


اینقدم عکسای مارو تعقیب نکن بزرگوار


چشم عمو جون.سعي ميكنم بفهمم چي به چيه.
مرسي كه ما رو تنها نميذاري

تو خودت گفته بودي تعقيب كن.ولي خيلي هنرمندانه بود فرار كرد.;-)
مامان امیرناز
20 مهر 91 12:58
سلام عزیزم شاید گل پسرت دوست نداره خونه باشه چون خوصله اش سر می ره بچه معمولا عاشق شلوغی و همبازی هستن نگران نباش


مرسي عزيز دلم از راهنماييت.ممنونم.امير گلمو ببوس
ستاره زمینی
20 مهر 91 15:27
عزیزم همه همینطورند هر کدوم تو یه سنی چنین لجبازی را دارند.درست میشه اصلا فکرتا مشغول نکن.


ممنونم مهربون.همه تون گليد.بوووس
مامان آرینا موفرفری
20 مهر 91 16:23
خصوصی عزیزم.


چشم عزيزم
ستاره زمینی
21 مهر 91 14:09






maman mani
21 مهر 91 16:21
salam yasi jon pm haye man nemires?????????


نه عزيزم.تازه همين بهم رسبپيد جيگر.ماني خوبه
میترا
21 مهر 91 16:42
نه عزیزم. این چیزهایی که تو فکر میکنی نیست. بچه ها یه دوره ای اینجورین. نگران نباش.


مرسي ميتراي گلم.ممنون.كيمياي نازمو ببوس
مامان نیایش
21 مهر 91 17:06
عزیزم این مشکل تو نیست تنها بچه ها خیلی حساس تر از اونی هستن که ما فکر میکنیم و اگر واقعا میخواییم رفتارشون اون جوری باشه که ما میخواییم باید خیلی ریزه کاری ها رو در نظر داشته باشیم باید خیلی باهاش بازی کنی باز یهایی که اون دوست داره بازی هایی که باهاش انرژی اش کنار تو تخلیه بشه باور کنه که دوسش داری و وقتی با تو هست احساس آرامش کنه میدونی من خودم هم دارم خیلی تجربه های جدید میکنم باید بگم همه کم و بیش درگیر هستن اگه دوست داری کتاب مرزهایی برا ی کودکان نوشته رابرت جی مکنزی رو بگیر بخون خیلی خوبه عالیه موفق باشی عزیزم ممنون از حضور گرم و همیشگی ات

غزيز دلم.اگه شماها رو نداشتم چيكار ميكردم.ممنون از اينهمه محبت
چشم.به همه توصيه هاتون گوش ميدم.ولي اين پسر من كلت عجيب و غريبه.فردا ميرم كتاب رو هم ميخرم.مرسي عزيزم
مادر کوثر
22 مهر 91 10:50
سلام عزیزم
مرسی از لطف و حضورت

ای پسر بلا و شیطون
بدخلقی میکنی با مامانی؟
آخه چرا؟

مامانی شاید به خاطر کلاس رفتن شما باشه
آخه رفتاراش شبیه به کوثره. وقتی که من باشگاه میرفتم و کوثرو میذاشتم خونه ی مادر شوهرم
یکی دو ماه باشگاه نرفتم و بعدشم با خودم بردمش باشگاه و اخلاقش خوب شد!

بچه ها خیلی لطیف و حساسن
و زود آزرده خاطر میشن
هرچند که خیلی نشون ندن

بیشتر بهش محبت کن و کنارش باش
شما قصوری نکردی. بچه ها خیلی حساسن

راستی بازم بیا پیشمون. با پست سفر بروزیم


نميدونم مهربون.چي بگم.شايد حق با شما باشه.
ولي من كه نميتونم ببرمش كلاس زبان.
زماني هم كه هستم سعي ميكنم همش باهاش باشم.ولي خب...
اشكال نداره.همينه ديگه.ممنونم از اينهمه مهربوني.واقعا ممنون كه كمكم ميكنيد
مامان نیره
22 مهر 91 12:18
عزیزکم الهی درکت می کنم دقیقا همین حسی منم دارم وقتی نیستم همه می گن اینقدر خوبه غذاشو می خوره حرف گوش می کنی ولی با دیدن تو نمی دونم چرا اینجوری می شه.خیلی بهم برمی خوره نه به اون که شوهرم بهم می گم زیاد به حرفش گوش نکن بزار چیزی که درموردش نه گفتی همون نه باشه ولی دوس ندارم برای یه چیز منت کنه .
هانی هم اینروزا این جوری شده واقعا تو جمع خیلی بده برگردن بهت بگن این که خوب بود چرا اینجوری شده .درکت می کنم.
ولی اینم بزاریم به پای این که مقتضی سنشون و می گذره فقط صبور باش و باهاش صحبت کن در مورد کاراش.انشاء اله که موفق می شی قربانت


پس همدرديم خانومم.اينهمه حونمونو واسه اين وروجكها بديم.آخرش اينطوري
تو هم ناراحت نباش خوب ميشن بابا جان.البته اينو نگيم چي بگيم.هاني گلم رو ببوس نيره عزيزم
نیلوفر
22 مهر 91 21:51
یاسی ناراحت نباش هر بچه ای یه جوره.یکم مدارا کن خوب میشه


چشم مهربون.ولي من كاري به كارش ندارم.يعني اصلا به روش نميارم.عزيزم ممنون از راهنماييت
مامان آرینا موفرفری
23 مهر 91 2:02
گلی خانم برو خصوصی
مادر کوثر
23 مهر 91 9:15
سلام مامانی
امروز تولد سه سالگیه دخترم، کوثرجونه
تشریف بیارید خوشحال میشیم


تولدش مبارك گلم.اومدم
مامان متین
23 مهر 91 9:52
سلام وای راست گفتی یاسی جون حالا من شانس آوردم اینجا کسی نیست که بخواد بهونه موندن خونشون رو بگیره ولی امان از روزی که میریم بیرون مخصوصا چند نفری و یا یه نفر سوم کوجولویی مثل خودش وای خدا به داد برس .
شنیدم سن دو تا چهار سال سن مخالفت و ناسازگاری و این جور بهونه هاست خدا کنه زودتر بگذره ؛ پسر گلت رو ببوس مواظب همدیگه باشین

متين گلم.پس تقريبا همدرديماااا.
ميبوسمتون
مامان آرینا موفرفری
23 مهر 91 10:58
بازم برو خصوصی
مامان محمد و ساقی
23 مهر 91 13:13
سلام عزیزم.خوبی؟
به خاطر سنشه نگران نباش .ساقی همینطوریه


شلام گلم.ممنونم.ساقي خوشگلم رو ببوس
zizigo0ol0
28 مهر 91 14:55
اخی عزیزم این اپو خوندم برام جالب بود چون میدونین من بچه بودم مامانم بخاطر یه مریضیش چندماه تهران بیمارستان بستری بوده و من اینجا پیش خالم وقتی مادرم برمیگرده باهاش بدخلقی میکردمو به خالم وابسته بودم مامانمم از صب تا شب گریه میکرده که بچم منو دوست نداره تا چند سالم من همینطور بودم حتی با اینکه خالم شهرستان بوده من چند ماه چند ماه اونجا بودم و مامانم همین احساسای شمارو داشته اما الانکه 17 سالمه بزور باید از مامانم جدام کنن!!


گلابتون
7 آبان 91 9:07
سلام دوست عزیز خدا پشت و پناه فرزندت باشه سایت گلابتون نگاه ویژه ای به بانوان داره و از بخش های متنوع، حالب و متفاوتی درس شده حتما به ما سر بزن منتظرتیم www.golabaton.com