پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

تاسوعا و عاشورای 91

1391/9/8 1:19
نویسنده : مامان یاسی
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عاشقتم

دلم نیومد وبلاگت رو آپ نکنم.الان قاچاقی اومدم نتعینک

اینروزا عکس گرفتن از تو ،گل پسر ناز مامان واقعا سخت شده.چونکه تا دوربین رو میگیریم چنان جنجالی به پا میکنی که دوربین رو از ما بگیری که حد نداره،واسه همین تعداد عکسات خیلی کم شدن عشقم.

این تنها عکسایی هست که تونستیم ازت بگیریم.اونم با هزار زور و زحمت و بلا و مصیبت.

عاشق این نگاه مظلومت توی این روزام.نمیدونم چرا وقتی این لباس رو میپوشی آروم میشی و نگاهت پر میشه از غم.دلم میگیره.

عزیز مامانی.اینم از عکس شام غریبانت

از شب شام غریبان به الان،ما هر شب شام غریبان داریم.یعنی مراسمشو.چون باید شمع روشن کنم و تو فوت کنی.هی من روشن کنم و تو با نامردی تمام ،زود فوت میکنی.بهت میگم :اینقدر زود فوتش نکن.گریه اش گرفته .

تو میگی:نه مامان باید فوتش کنم.چون داره میسوزه گریه میکنه.

چی بگم من بهت بلبل مامانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مادر کوثر
8 آذر 91 8:09
سلام عزیزم به به به قبول باشه عزاداری چه لباس خوشملی چه گل پسر شیرینییییییییییی
خاله زری
8 آذر 91 16:49
سلام یاسی جون،بابت فوت پدربزرگت بهت تسلیت میگم عزیزم.خدا رحمتشون کنه.خدا باباتو واست نگه داره عزیزم.
پارسای خاله تو اون لباس چه جیگری شده،نازیییییییی.خاله قربونت بره.


مرسی عزیزم.خدا رفتگان شما رو بیامرزه
زهرا (✿◠‿◠)
9 آذر 91 12:34
آخ!قشنگـــــــــــــــــــــــــــــــــم! امام حسین پشت و پناهت باشه الهی!
فریبا
9 آذر 91 17:47
عزاداریت قبول باشه عشقم...
چقدر خوشگل شدی شما...
چطوری یاسی جونم؟
حالا چرا قاچاقی؟!


عزیزم واسه اینکه باید زبان میخوندم فریبا گوگولی
مامان محمد و ساقی
9 آذر 91 23:39
سلام یاس عزیزم وای پارسا رو ببین.چه بهش میاد عزییییییییییییییییییییییییزم
سمیه
13 آذر 91 14:31
وای با صدای طبل چه کردید؟
سمانه مامان پارسا جون
13 آذر 91 17:59
قربون شکل ماهت پارسا جون
ایشاا... همیشه در پناه امام حسن باشی گلم


مرسی عزیزم
مامان نیایش
19 آذر 91 10:46
عزیز دلم چه ناز شدی امام حسین پشت و پناهت باشه قربونت با اون تبل خوشگلت


مرسی خاله مهربونم