پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 23 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

اینروزا

1391/9/19 1:26
نویسنده : مامان یاسی
1,367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان.

امشب تو زود خوابیدی(یکمی مریض حالی.فکر کنم داری دندون درمیاری.البته مطمئن نیستم گل پسرم.امیدوارم که اگه دندونت باشه،زیاد اذیتت نکنه عشقم)،من و بابا رامین هم،یکم زبان خوندیم و بابا رفت بخوابه و منم فرصت رو غنیمت شمردم و اومدم که یکمی وبلاگت رو یروز کنم.

عزیزم اینروزا تو کارات جالبتر و حرفات بامزه تر شده.

برایه مثال:

من تویه آشپزخونه مشغولب آشپزیم و تو تویه اطاقت داری شنگول و منگول رو برایه پشمالو و ببلو تعریف میکن و منم همینطوری که کارامو میکنم به حرفات گوش میکنم شیرینم که یکهو دل غافل ،میای طرف من و میگی:مامان اومدم که بخورمت ،من آقا گرگه بدم.

و اگه من فرار نکنم تو حسابی منو گاز بارون میکنی.وقتی میبینی که من فرار میکنم،میخندی و میگی:بیا مامان،من آقا گرگه خوبم.بیا بوست کنم.دوست دارم مامان.

 

عزیزم اینروزا حسابی تحت تاثیر شنگول منگولی.البته بهتره بگم که آقا گرگه.چون همش آقا گرگه میشی.گاهی آقا گرگه خوب و گاهی هم ،آقا گرگه بد.

niniweblog.com

 

بهم میگی :مامان داستان موتور سرعتی رو برام تعریف کن.

داشتم برات تعریف میکردم که گفتی:مامان بذار من بقیه شو بگم

مامان:بگو قند عسل

 

پارسا بعد چند ثانیه مکث:آخه نمیتون،تویه دهنم زبونهniniweblog.com

قربون عقلت بشم من.

niniweblog.com

 

تویه آینه ذره بینی داشتم خودمو نگاه میکردم(7X )،اومدی و رویه پام نشستی و منو تویه آینه دیدی،در حالیکه صدات رو کلفت کرده بودی گفتی:اوووووووووه،چه مامان گنده ایی،منو نخوری

niniweblog.com

 

پسرم قدت حسابی بلند شده،حالا دیگه به پریز برق میرسه،قبلنا،وقتی میخواستم بخوابونمت،حتی به زور،برقا رو خاموش میکردم و میگفتم:دیگه شب شده،ببین برقا رفته حالا بگیر بخواب.

ولی حالا اگه نخوای بخوابی میری و برقا رو روشن میکنی و میگی:پاشو مامان،دیگه روز شده ،ببین برقا اومدن

niniweblog.com

 

و از جمله کلمات قلنبه و سلنبه که کم و بیش یادمه:

1.اونجا چه خبره

2.واقعا کجاست

3.اما چرا اینطوری میشه

4.عاقشتما(عاشقتم)

دیگه یادم نیست گل پسر

با همه این حرفا من عاشقتم شیرین من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیره
19 آذر 91 7:34
قربون این آقا گرگه بشم. خستگی ناپذیر .
بخدا کلی انرژی و قدرت باور کن دیگه خدا نکنه هانی هم گرگ بشه فرار نکنم دندون گرفتنا بمونه اب دهن بگو .



خاله لاله
19 آذر 91 9:27
ماشالااااااااااااا مامان یاسی معلومه حرفم خیلی روت اثر گذاشت غیرتی شدیا حسابی! میبینم که 4 تا پست میذاری اونم تو یه روز واسه گل پسرت!!! خدا برات حفظش کنه این نابغه رو عجیجم
زهرا (✿◠‿◠)
19 آذر 91 10:23
الهیییییییییییییی!
اون وخ این همون پشمالو اس که پیشش خوابیده نه؟؟؟؟
نازی!
چه خوشمززززه


پشمالو معروف


البته قرمزه نه ها. اونیکی که پیش خودشه. میبینیش خواهر؟
مامان نیایش
19 آذر 91 10:50
قربون این آقا گرگه خوبه بشم من با اون جمله های قلمبه اش میشه حالا ما هم یه گاز از اون لپای شما بگیریم


بفرما خاله.لپه دیگه.قابل شما رو نداره
مامان محمد و ساقی
19 آذر 91 13:23
واقعا" شیرین زبونه خدا خودش حفظش کنه.من از صداش خیلی خوشم میاد شیرین حرف میزنه
هر چند که زیاد نتونستم باهاش هم کلام بشم


مرسی مهربون.مگه پارسا مهلت میده که کسی باهاش هم زبون بشه.از بس که بداخلاقه