پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

خبر داغ

1389/6/27 13:33
نویسنده : مامان یاسی
674 بازدید
اشتراک گذاری

خبر دارم برات کوچولو جون

امروز ساعت 3:56 دقیقه بعد ازظهر تونستی برگردی رویه شکمت.کلی دوق کردیم و برات کف زدیم و تو هم از خندیدن ما میخندیدی نازنین من.

از حالا دیگه مکافات داریم،چون تا رویه زمین درازت میکنم برمیگردی رویه شکمت و بعد از چند ثانیه خسته میشی و میزنی زیر گریه.

ولی اشکال نداره بازم موفقیتت رو بهت تبریک میگم پسر کوچولو.نزدیک یک ماه داشتی تلاش میکردی جوجو جونمتشویق

پسر کوچولو داری کم کم جلویه چشمایه ما ببزرگ میشی و قد میکشی.تو خیلی بامزه ایی و هر کس که نازت میده بدون مکث یکی از خنده های قشنگ و نازت رو تحویلش میدی.

چهارشنبه رفته بودیم چالوس،عروسیه سلمان بود ولی بیشتر از اون رفتیم که مادر جون ببینتت چون دلش برات خیلی تنگ شده بود.

بنده خدا نمیتونست بغلت کنه چون عمل کرده بود ولی خب دور از چشم بقیه یه چند ثانیه بغلت کرد .

خوب بود عزیزم،بهت خوش گدشت و تو هم پسمر خوبی بودی،تقریبا ساکت بودی و خوش اخلاق.عزیزم خوشت میاد که دور و برت شلوغ باشه کوچولو.

ولی امروز صبح که رسیدیم خونه نذاشتی که من نفس بکشم و تلافی این چند روزو حسابی سر من خالی کردی.

عزیزم دوست داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)