پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

گزارش تصویری اردیبهشت

1390/2/28 23:50
نویسنده : مامان یاسی
561 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا داشتیم میرفتیم تهران ،خونه مادر جون

پارسا در حال فرار از دست بابا جون

 

پارسا جونی،به چی نگاه میکنی؟

 

خیلی متفکری مامانی...

 niniweblog.com

این چیه داره میره زیر پام

 

 این مال کجایه ماشینم بود؟

 

نمیدونم،اینجا قایمش میکنم

 

 اه،دارین نیگاه میکنید؟

 

نیشه،حواسمو پرت میکنه

 

 

بهترین راه اینه که بخورمش

 

 

...............

 niniweblog.com

اینم پسرخاله دانیالمه،دوسش دارم

 

 niniweblog.com

چی میگین من حالیم نمیشه

 

این پسر عمویه قهرمانه

 niniweblog.com

 واااااااای خدایا چه بامزه.....

 

مااااااااااماااااااااان،اینو ببین.

 

باید خودمو تقویت کنم

niniweblog.com

اینجا هم با معید و خاله لاله و عمو فرهاد رفته بودیم بیرون...

نمیدونم چرا برام یه ماشین بزرگتر نگرفتن که توش جا بشم!!!!!!!!!!!!

 

بابا داری چیکار میکنی؟!

 

 هان؟معیدو ناز میدادی؟

 

اینهمه سفارش کرده بودم که من حسودیم میشه،باهات قهرم

 

باشه،قبوله،از دلم در آوردی،دیگه تکرار نشه ها

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)