پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

جارو برقی

1390/6/31 12:37
نویسنده : مامان یاسی
634 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامانی

آخه عاشقتم تو از این جارو برقی چی دیدی که همینکه صبح از خواب پا میشی،با اون چشمای پف کردت دست منو میگیریو میگی:دس.........دس.........

و منو به زور میبری تو اطاق و میری گرف کمد و میگی:در..............در...........

و من میفهمم که باید درو برات باز کنم و تو جارو برقی رو با هزار زور و بلا میکشی بیرون و باهاش مدتها سر گرم میشی .نمی دونم تویه عالم خودت اونو چی تصور میکنی،کشتی،قایق،ماشین،موتور،هواپیما.........

نمیدونم کوچولو تو میدونی و خدایه خودت و من هم نگات میکنم و از این همه سر زندگیت لذت میبرم

اینم وقتی که رفته بودیم کنار دریا عسلم،بهت گفتم پارسا ژست بگیر و تو اینطوری برام فیگور گرفتی عزیزم

اینم از جنگ و جدالت با صندلی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)