پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

خبر

1390/11/18 1:44
نویسنده : مامان یاسی
756 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم،نفسم

مامانی این چند روز،روزایه خوبی نبود.حال مامان بزرگ امیر حسین بد شده و تویه بیمارستان بستریه.معلوم نیست که خوب بشه و برگرده یا نه.عزیزم زن عمو این روزا حال خوشی نداره.ایشاالله که خوب شه و برگرده دوباره وگرنه برایه همه شوک بزرگی میشه.

عزیزم ،مادر جون پیش ما مونده ،من خیلی اصرار کردم و بالاخره بابابزرگ و به قول تو بابی ،راضی شد که یه مدت مادر جون رو به ما بده تا از بودن پیشش ،حسابی کیف کنیم.

تو خیلی به مادر جون که الان بهش میگی مامی ،عادت کردی و همش دستش رو میگیری و با خودت اینور و اونور میبریش ،بیچاره مادر جون،از دست تو کمرش درد گرفته.

و خلاصه آخرین خبر جیگرم،بعد از سال اول که تند و تند ،دندون در آوردی،بعد از مدتها ،داری دوباره دندون در میاری و واسه همین یکی حالت بد شده بود .تب کرده بودی و آبریزش بینی داشتی،فکر کردم که دارس سرما میخوری ولی بعد ،دیدم که انگشتت ،همیشه تویه دهن کوچولوته و هرچی رو هم که گیر بیاری میکردیش تویه دهنت.دقیق که نگاه کردم ،دیدم ،بله،پسمر ناز مامان داره دندون آسیاب در میاره.عشق مامان.قربونت برم که اینهمه صبوری عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان آرینا موفرفری
18 بهمن 90 2:02
سلام عزیزم.انشااله روزهای آینده خبرای خوبی به شما می رسه.خدایا همه مریضارو شفا بده.به مامی سلام برسونید چه خوب کردن پیش شما موندن.دندون ناز وتازه قند عسل خاله مبارک.راستی مامانی ،من یه کامنت گذاشتم برای شهری که زندگی می کنیم و با شما درددل کردم از غربت.به دستتون رسید؟؟؟؟؟؟


انشاالله.آ ره مامان مهربون.براتون تلگراف گذاشتم دوست عزيز و دوست داستني.يه عالمه بوس برابه شما و آرينايه عزيزم
مامان گلي
18 بهمن 90 15:35
سلام. منم وقتي شنيدم خيلي ناراحت شدم ايشون خيلي خانوم محترمي هستن ازكنار حرم امام رضا دعا ميكنم هرچه زودتر حالشون خوب بشه وبرگردن پيش خوانوادشون انشالله خداوند روز ميلاد پيامبر امام صادق به امير حسين عيدي بده ومامان بزرگش خوب بشه


سلام.بله،واقعا ناراحت کننده ست.منم امیدوارم که زودتر خوب شن و برگردن پیش خانوادشون
مامان الینا
18 بهمن 90 16:32
سلام
انشاالله که برای مادر جون مشکلی پیش نیاد خداشفاشون بده دندون جدید مبارک باشه انشاالله کلی باهاون غذاهای خوشمزه بخوری
به مامانی هم یه خسته نباشید بزرگ بگید


مرسی عزیزم.چشم حتما عزیزم
مامان مانی
19 بهمن 90 14:53
سلام عزیزم اخی خیلی ناراحت شدم چی شد ه؟
این رزیتا جون که هیچی به ادم نمی گه ........
ایشالا که حالش هر چه زودتر خوب بشه و به اغوش گرم خانواده اش برگرده خدا همه مریضها رو شفا بده ......


چی بگم بهنوش که حالش اصلا روبراه نیست
امير
20 بهمن 90 22:43
سلام عمو جون.انشالله كه چيزي مهمي نباشه و زود خوب شن اين خانوم توكل بخدا
از دندون در اوردنت خيلي خوشحال شدم
اين عكس كار كيه ؟عكسات خيلي قشنگ گرفته ميشن خوشم مياد و الگوي خوبي بهم ميده يا بهتر بگم الهام ميگيرم ازشون....بازم عكسسسس بزاررررررررررررررررررررررررررررررر


مرسی عمو جان.ولی کدوم عکس رو میگید.تویه این پست که عکسی نیست.
بیشتر مامانم عکس میگیره.ولی اینروزا من اینقدر شیطون شدم که مامان بیچاره دیگه فرصت نمیکنه،یا اگه من دوربین رو ببینم دیگه نمیذارم که عکس بگیره.من خیلی شیطونم
چشم اگه مامانم منو غافلگیر کنه بازم عکس میگیره عمویه عکاس
مامان آرینا موفرفری
21 بهمن 90 1:21
سلام عزیزم.من به داشتن دوست با احساس و مهربونی مثله شما افتخار می کنم.تلگراف داری عزیزم.


منم همینطور مهربون.به رویه چشم
امير
21 بهمن 90 16:10
بله همين عكس اول صفحه منظورم بود


اون بله خودم این عکس رو گرفتم