پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

گزارش تصویری

1389/7/30 1:31
نویسنده : مامان یاسی
462 بازدید
اشتراک گذاری

ای بابا این چیه دیگه؟

 

ازش خوشم نمیاد،عجیب و غریبه

 

چه خرس نرمی دارما.دوسش دارم

 

این چیه تو پام گیر کرده آخه؟!

 

بذار دنده رو عوض کنم بابا جان

 

آهان،اینم از این

 

خب دیگه،خسته شدم،یکم از این امتحان کنم ببینم چه مزه ایی میده

 

ای مامان کلک،مچمو گرفتیا

 

بازم که با این چیز عجیب و غریب اومدی که!!!!!!

 

بی خیال،مزه اینو نچشیده بودم

 

هان....چی میگی؟

 

خودشو که به من ندادین ،بدارید بطریشو بچشم

 

.....................

 

ای بابا اینجا هم منو راحت نمیذارید؟

 

آخه بابا جان، داریم میخوابیما،با این چریک چریک حواسمو پرت میکنید

 

باشه اشکال نداره،منم فیگور میگیرم

 

بچشم ببینم این چه مزه ایی میده!

 

اه اه.خوشمزه نیست

 

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 مامان؟مونده بودی از خواب پاشم؟

 

چقدر این بالشا نرمن.دوتا بالش خیلی خوبه....

 

مامان گفته بود این چیه ها.ولی یادم رفت.بذار خوب ببینم

 

ای داد من کج شدم.یکی به من کمک کنه

 

آره.خوبه همینطوری لم میدم

 

ای واااااااااااای.داشتی ازم عکس میگرفتی؟!

 

خیلی نزدیکیا،فاصله رو رعایت کن

 

ای خدا،اینا اصلا به حرف من گوش نمیکنن

 

چقدر هیجان انگیزه.

 

نمیدم،آخه مال خودمه

 

خدا جون،چقدر زندگی زیباست

 

اگه منو پیدا کردی؟

 

دالی...........من اینجا بودم

وای بابابزرگ،منو به هیجان آوردی

 

منو همینطوری انداختین رو زمینا.هی میخندم کسی به دادم نمیرسه

 

اینم از کالسکه سواری.بد نیستا

 

خب اینم از ژست آخرم.............

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)