پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

گزارش تصویری

1389/8/29 0:39
نویسنده : مامان یاسی
486 بازدید
اشتراک گذاری

خوب لبخند میزنم براتون؟

 

دارم میرم بیرون.خوش تیپ شدم. میدونم

 

میخندم که بدونین خوش خندم.

 

زبون دارم.تو هم زبون داری؟

 

اینم بابا بزرگمه ها.

 

ا

کلا منو میخندونه بابابزرگ جونم

 

 منم بلدم رو صندلی بشینم.

 

یه چیزی دیدم،دارم نقشه میکشم بهش برسم

 

این همون چیزی بود که گفته بودما

 

نه.........

خوشمزه نبود

 

دارم میرم خونه مامان سادات.خوشگل شدم؟؟

 

این فیلمه.برام آهنگ میزنه

 

خسته شدم از بس رانندگی کردم براتون

 

بابا جان شوخی کردم.من از رانندگی خوشم میاد

 

دوربین که میگفتن اینه!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ا

اومده بودم خونه مریم جون ولی یه دوست پیدا کردم.

 

فکر کنم از کلام خوشش اومده.برم تا ازم نگرفته

 

ببین ،دو تا دندون دارم

 

مامانی،تو اون پایین چیکار میکنی

آخ جون بازی دوست دارم.دااااااااااااااااااالی مامااااااااااااااااان

 

منو ذوق زده میکنید با این همه سوپراز

 

این سگه تو دهنم چیکار میکنه؟

 

یه کمی از این بخورم

 

فکردم شیر جونم بود.چی بود؟ازش خوشم نیومد

 

یه چیز لایه دندونم گیر کرده...........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یکتا
21 شهریور 90 15:49
سلام عزیز خاله خوبی خاله جان عکس های با حالی بود دست مامانی درد نکنه به ما هم سر بزنید


. ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام
. . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.-
. . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_,
. . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_
. . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨`
. . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸
'``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨
, . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’
. . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨
. . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯
. . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./
. … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\
. . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`,
. . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./