پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

بابا رامین

1389/11/23 0:18
نویسنده : مامان یاسی
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم،سلام کوچولویه من،سلام عزیز دلم

امروز بابا رامین اعتراض کرد و گفت: پس چرا از من هیچی نمینویسی؟چرا نمینویسی که بابات میره کار میکنه و خسته و کوفته میاد خونه.

منم گفتم :آخه بابا رامین ،از پارسا  باید بنویسم تا وقتی بزرگ شد اینو بخونه

گفت :نه باید از منم بتویسی.

(البته همه اینا رو به شوخی گفت و با خنده)

خب عزیزم،بابا رامین خیلی کار میکنه،این هفته هم شب کار بوده،هرچند شبا اونجا میخوابیده و وقتی صبح میاد کلی آه و ناله میکنه که اصلا نخوابیده،ولی من میدونم که خوابیده و داره بهمون کلک میزنه.بابا رامینه دیگه ولی دوست داشتنی و مهربونه.

اینم از این،برایه دل بابا رامین جون.خب پسرم ،برم که کلی کار دارم.دوستت دارمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)