پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

گزارش تصویری

1389/11/29 1:48
نویسنده : مامان یاسی
750 بازدید
اشتراک گذاری

ول کن ببینم این دوربینه چی میگه!

 

کی گفته که موریانه فقط چوب میخوره.!

 

 نه تو رو خدا،ازم عکس نگیرین

 

 چی میگی باااباا،من عصبانیما

 

 منو پسر خاله هام

 

 

 دارم آشپزی میکنم

 

 توپ منو ندیدین؟

 

 این بالا هوا چقدر خوبه...

 

 خوشمزست.راضیم

 

 ماله خودمه.فقط مال منه

 

 

 پوست پرتقال هم ویتامین داره خب.

 

 

 هر جا برم تو هستی؟

 

 

 زیر میزم که هستی.خیلی عجیبه ها!!!!!!!!!!!!

 

 

کسی منو ندیده.

 

این خر خیلی بامزه ست.منو میرقصونه

 

بچه تمیزش خوبه،شکلات با پوستش.

 

 

اوهوم.این تخت سلطنت منه.

 

 

ای ول دادا.

 

بذار ببینم این چیه؟

 

برم این تو تا منو ندیدن...

 

اه،این تو هم هستی؟

 

مامان چرا تور توری شدی؟چه با حال

 

اینم نوک جوجو جونم

 

یه چیزی خوردم خیلی خوشمزه بود.به به

 

پسر خاله مهربون

 

مییییییییییییییییوووووووووووووووو

 

نه نه،خواهش میکنم فیلم نگیرین

 

لااقل لباسمو خوب تنم کنید...

 

این ماشین جدیدمه...

 

این تو قبلا موبایل بابا بود،پس چی شد؟

 

گشتم نبود،باز منو سر کار گذاشتن

 

خب،ایییییینم از ایییییین

 

ماکارونیه خوشمزه اییه

 

خب باید فشارش بدیم.اینطوری

 

اینطوری خوبم؟؟؟؟

 

وای چه جالب!!!!

 

اینرو چیکار میکنم آخه من؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

رزی
9 مهر 90 23:13
دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارم قربونت برم فسقلی جون


پس بیا با پارسا ببرمت البسکو عمه جون جونی