پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

11 ماهگی

1389/12/8 23:30
نویسنده : مامان یاسی
437 بازدید
اشتراک گذاری

پسمر گلم،عزیز دوردونه من،شیرین نازم،داری کم کم به مرز یک سالگی میرسی.

پارسال همین موقع تویه دل من جا خوش کرده بودی و الان داری از سر و کول من بالا میری.

کوچولو جون ،تو یک شیطون به تمام معنایی.الان دیگه وسایلا رو میگیری و پهلو به پهلو هم راه میری.عاشق اینی که بداریمت بالایه مبل کنار بخاری تا کلید برق رو روشن و خاموش کنی و کلی با همون سرت گرم میشه.بعد از چند باری که با سر از تخت ما،پایین اومدی(هر چند من بین زمین و هوا میگرفتمت ولی تو باز گریه میکردی) کلی بهت آموزش از تخت پایین اومدن دادم و تو الان دیگه راحت و بی درد سر میتونی از تخت بیای پایین.و اونروزی که موفق به این کار شدی،مثل همیشه با غرور و افتخار منو نگاه کردی تا تشویقت کنم و بهت آفرین بگم .

پسر کوچولویه من عاشق این نگاه کردناتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)