پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

پسر نگو بلا بگو

1390/6/5 12:39
نویسنده : مامان یاسی
624 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی من سلاملبخند

این روزا خیلی منو غصه دار میکنی جوجو جونم.اصلا غذا نمیخوری و همش منو حرص میدی.نمیدونم عمدی این کارا رو میکنی یا واقعا منظوری نداری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!افسوس

نمیدونم شاید هم بخاطر اینه که داری دندون در میاری.....

بعضی وقتا اینقدر دنبالت میدوام تا یه لقمه کوچولو بتپونم توی دهن مبارکت که از کت و کول می افتم و سر آخر نفس نفس زنان یه گوشه ولو میشم و این تویی که به ریشم میخندی و تویه دلت میگی :دیدی مامان بازم موفق شدم که گیرت بیارم ولی تو که از رو نمیری مامان جونم.چشمک

عزیزم آخه مگه میشه با این همه فعالیتی که تو میکنی و اینهمه جنب و جوشی که تو داری گوشنه نشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟متفکر

میگن شما وروجکا اینقدر باهوشید که راحت دست ما مامانای بدبخت و از همه جا بی خبر رو میخونید.میگن بچه ها زود نقطه ضعف مامانا رو میفهمن،آخه گوگولی مگوری من،قربون اون چشمای نازت بشم من،منکه بدت رو نمیخوام عسلم.میخوام زودتر بزرگ بشی،قوی بشی،مرد بشی عشق من.قلب

این روزا هوا بارونیه.ما هنوز توی تابستونیم ولی انگار که پاییزه.هوا اینقدر سرده که همه لباسای پاییزه پوشیدن.هوا بارونیه و خیابونا پر از ماشینو ترافیکه کوچولویه من.

ولی تو رو به زور میشه توی خونه نگه داشت.اگه یه روز بیرونت نبریم میری طرف در و مدام میگی دد،دد،دد

و اینقدر این کلمه رو با هیجان میگی که آدم دلش آب میشه.

هی،کوچولویه من تو همونی نبودی که همینکه میرفتیم بیرون و تویه ماشین میشستیم میزدی زیر گریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)