پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

باز بارون

1390/7/6 15:18
نویسنده : مامان یاسی
581 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

پسرم پاییز شد و هوا دوباره بارونی و ما هم خونه نشین شدیم.چون اگه بریم بیرون تو میخوای خودت ر اه بری و اگه خودت راه بری خیس میشی و دوباره سرما رو سرما.هنوز آب بینی مبارک به راهه گوگولی مامان.

زیبا

دیروز رفتی از تویه کمدت شلوارتو برداشتی و رفتی جلویه در و مدام میگفتی دد...دد...دد

و اصلا به حرف من که بهت میگفتم:پسرم بارونه ،سرده،سرما میخوریم ،توجه نداشتی و مدام میگفتی دد..دد...دد

تا شب هزار جور مشغولت کردم و تو هم از سر و کول و در و دیوار بالا میرفتی.

دیگه حالی برام نمونده بود،کافی بود یکم دراز بکشم،اونوقت میپریدی رو پشتم و میگفتی :چی چی ...چی چی

منطورت همون دودو چی چی بود ومن هم مجبور بودم باهات همکاری کنم،چون اگه این کارو نمیکردم شروع میکردی به غر زدن و کشیدن موهام.

آخ که من دیروز چی کشیدم از دست تویه وروجک.

وقتی که بارون میاد ،روز ما ،اینطوری شب میشه گیلیلی مامانی.

دوستت دارم مرد عنکبوتی کوچک 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)