پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

یکم غذا بخور دیگه

1390/8/11 2:05
نویسنده : مامان یاسی
551 بازدید
اشتراک گذاری

ماچسلام نفسم

میدونی کوچولویه مامان،بهترین لحظه زندگی من کیه؟

اون زمانی که تو غذا بخوری ،بدون اینکه من دنبالت بدوام.

آره جوجو کوچولویه من ،اون لحظه بهترین زمان زندگیه من میشه که تو بدون چون و چرا و بدون عذاب و داد و فریاد بشینی و میل به غذا خوردن داشته باشی

میگن به زور نباید به بچه غذا داد ولی ،اینو نمیدونن که اون در مورد بچه هایه قدیم صدق میکرد و بچه هایه الان ،تا به زور بهشون نخورونی ،خودشون هم هیچ میلی به خوردن ندارن

ای داد بیداد،پسر جان .....

یعنی اون روز میرسه که تو منتظر باشی تا من برات غذا بیارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 امروز رفتیم واسه اتاق تو بخاری خریدیم جوجو جونم،آخه هوا خیلی سرد شده و ممکنه که تو یخ بزنی ولی هنوز نصبش نکردیم عزیز دلم .

niniweblog.com

 

 

خب پسر گلم،برم که یه عالمه کار دارم و باید انجامش بدم.قربون اون قیافت بشم که عین فرشته ها خوابیدی و انگار نه انگار که تا همین یک ساعت پبیش داشتی از سر و کول ما بالا میرفتی.عاشقتم پسر کوچولویه مامانقلبشکلک های شباهنگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میترا
10 آبان 90 0:43
امان از دست این فسقلی ها با این غذا خوردنشون