پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

فرشته کوچولویه من

1390/8/27 14:34
نویسنده : مامان یاسی
657 بازدید
اشتراک گذاری

 

گل گلدون من شکسته در باد

تو بیا تا د دلم نکرده فریاد

گل شب بو دیگه شب بو نمیده ........

کی گل شب بورو از شاخه چیده

گوشه آسمون پر رنگین کمون .....

من

مثه تاریکی تو مثل مهتاب

اگه ماه از سر زلف تو نگذره

من میرم گم میشم توجنگل خواب

گل گلدون من ...ماه ایوون من ...از تو تنها شدم چو ماهی از آب

گل هر آرزو رفته از رنگو بو من شدم رودخونه دلم یه مرداب

آسمون آبی میشه اما گل خورشید رو شاخه های بید دلش میگیره

دره مهتابی میشه اما گل مهتاب از برکه های آب بالا نمیره........

تو که دست تکون میدی به ستاره جون میدی میشکفه گل از گل باغ

وقتی چشمات هم میاد دو ستاره کم میاد میسوزه شقایق از داغ

گل گلدون من......ماه ایوون من................

niniweblog.com

اینروزا برات این شعر رو میخونم تا تو بخوابی و چقدر قشنگ تو با این شعر آروم میگیری عزیز دلم.

درست مثل الان که به یه خواب قشتگ فرو رفتی و چشمایه قشنگتو بستی و آروم گرفتی و من تماشات میکنم و خدا رو بخاطر اینکه،تو رو بهم داده شکر میکنم.

هیچ چیزی غیر از بغل کردن تو و فشار دادن و بازی کردن با تو نمیتونه منو آروم کنه.

وقتی ازت دورم،میگم:اشکال نداره،منم یکمی باید واسه خودم وقت بذارم،ولی خودم میدونم که دلم برایه دیدنت و بغل کردنت یه ذره شده حتی اگه یکساعت ازت دور باشم.

وقتی اذیتم میکنی و لج میگیری و بیخودی گریه میکنی و میخوای کارایه نامعقول انجام بدی و منو تا حد مرگ عصبانی میکنیو انوقته که میخوام سرت داد بذنم و دعوات کنم ،ولی نگات که میکنم میبینم نه قدرتشو دارم و نه میخوام که تو،فرشته کوچولو رو دعوا کنم و قلب کوچولوتو از ترس بلرزونم و چشمایه قشنگتو اشک آلود کنم.

شاید لوس بشی و غیر قابل تحمل.ولی اشکال نداره،الان تا بچه ایی باید بچگی کنی و همه چیز رو تجربه کنی و من برات دعا میکنم و از خدا میخوام که هیچوقت تجربیاتت تلخ و ناراحت کننده نباشه عسلکم

niniweblog.com

اینروزا دارم سعی میکنم که تو رو با دستشویی آشنا کنم و از پوشک بگیرمت.ببینم موفق میشم یا نه کوچولویه مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرینا
27 آبان 90 16:03
سلام دوست عزیز.چه پسره شیطون بلائی . دختره من هم یه جورائی مثل پارسا جانه. خوشحال می شم به ما سر بزنید.
میترا
28 آبان 90 2:22
چه شعرِ قشنگی. چه ناز خوابیده

پاسخ:مرسی عزیزم