پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

مهمونی

1390/8/30 1:02
نویسنده : مامان یاسی
597 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم،سلام آقا کوچولو

عزیزم امروز خودمونو خونه زن عمو دعوت کردیم به صرف شام.نیشخند

منو شما و عزیز و عمه رزیتا.

خوب بود ،خانم تاجفر برامون لازانیا درست کرده بود ،که خیلی طرفدار داشت. ولی تو ،طبق معمول همیشه هیچی نخوردی جوجو.حالا باید با تو من چیکار کنم.چی بهت بدم تا اشتهات یه کمی باز بشه و غذا بخوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عزیزم روز به روز هم داری لاغر تر میشی.نه...لاغر نمیشی ولی ،بزرگتر هم نمیشی،همونطوری موندی.نکنه دیگه رشد نکنی مامانی جونniniweblog.com

ای دل غافل...چیکارت کنم من؟متفکر

کاش میفهمیدی که یه لقمه غذا میل کردن حضرتعالی ،چقدر برایه این مامان درمونده،که هر روز صبح با هزار امید و دعا و صلوات ،برایه نی نی کوچولوش غذا درست میکنه،ارزش دارهگریه

کاش فردا غذا بخوری پسرمخیال باطل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میترا
2 آذر 90 0:01
اگه واقعا کم غذا می خوره با یک دکتر تغذیه مشورت کن. یا یک سرچی توی اینترنت بکن ببین برای این مشکل چه راههایی هست. روش غذا دادن رو عوض کن و...


هر کاری که بگی من کردم.دکتر تغدیه درست و حسابی که حرف منو بفهمه نداریم.فکر میکنن که من دارم اغراق میکنم ،در صورتی که واقعا غذا نمیخوره.نمیدونم. خودمم موندم