پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

روز پر مشغله

1390/9/1 1:33
نویسنده : مامان یاسی
1,037 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولویه مامانی.

امروز خیلی کم دیدمت و نتونستم زیاد باهات وقت بگذرونم.

جمعه تولد امیرحسین و چون عمو امیر تهرانه(برایه تخصص)،من امروز با زن عمو و امیر حسین همراه بودم  و عمه رزیتا هم راه بلد ما بودچشمک

از ساعت 4 بیرون بودیم و کفش برایه امیرحسین و عکس و سفارش کیک و ظروف یکبار مصرف

همه اینا که تموم شد ما اونا رو رسوندیم خونه،دوباره رفتیم بیرو با عمه رزیتا برایه خرید خودمون و وقتی که رسیدیم خونه عزیز و من صدایه تو رو شنیدم و چشمایه منتظرت رو دیدم که بالایه راه پله منتظر بودی،دلم غش رفت .عزیزم اگه بدونی که چقدر دیدنت به من نیرو میده.

وقتی اومدیم تو ،مثل همیشه خونه  مامان عزیز بیچاره ،عین بمب ترکیده بود،از بس که شما همه چیز رو بهم ریخته بودی

آره گل پسر نازم.تو با این همه فعالیت چطوری گشنت نمی شه.؟؟

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

میترا
2 آذر 90 0:04
بیچاره مامان بزرگ ها که باید از نی نی های شیطون مراقبت کنن


موافقم.راست میگی