پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

برف

1390/9/4 15:26
نویسنده : مامان یاسی
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجو جونم

امروز جمعه 4 آذر ماهه.سومین ماه از سومین فصل سال پسرکم و تو امروز شاهد اولین برف زندگیت بودی موش موش مامان

niniweblog.com

امروز ریاد با من کاری نداشتی ،چون بیشتر کنار پنجره بودی و داشتی برف رو تماشا میکردی و کلی الکی الکی ذوق میکردی.

لب پنجره که بودی و همونطورکه داشتی برف رو نگاه میکردی،میپرسیدی:این شیه؟(یعنی این چیه؟)

و من میگفتم :برف

تو بر میگشتی طرف لوستر و میگفتی: بَخ(یعنی برق)

و من میگفتم:برق نه مامانی،برف

و تو ذوق میکردی با ذوق میگفتی: بَ

و دوباره برف رو تماشا میکردی عزیزم

میدونی این مکالمه بین منو تو چند بار تکرار شد؟شاید بیشتر از بیست بار عزیزم

niniweblog.com

چقدر دنیایه شما نی نی ها قشنگه و با چه چیزایی قشنگتر هم میشه عشق کوچولویه مامانی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

علیرضا
4 آذر 90 18:25
اگه دوست داشته باشی میتونم یه قالب اختصاصی واسه وبلاگت طراحی کنم


میترا
6 آذر 90 0:58
وای کی کیمیا حرف بزنه. اینجا هم برف میاد


پاسخ:اون روز هم میرسه عزیزدلم
مامان پسر خرداد
6 آذر 90 12:34
سلام مامان یاسی امروز وقتی وبلاگتون دیدم متوجه شدم رشتی هستی پس همشهری هستیم می بینم پارسا دست کمی از هانی من نداره تمام حرکاتشون شبیه به هم هستش دوست داشتی سر بزن به ما خوشحال میشیم.


حتما گلم