پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

گزارش تصویری

1390/10/16 0:45
نویسنده : مامان یاسی
982 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عسلم

گزارش تصویری از بازی حضرتعالی و کار عجیب شما  

blogبازی شما در کمال آرامش

 

یک لگو، بعد از یک لگویه دیگه

 

و....

 

و...

 

و...

 

و...

 

و...

 

 و تموم شدن لگوها و نا گهان

 یک ماشین مزاحم

 

 

 

 ماشین ناپایدار و حرص خوردن شما از اینکه چرا ماشین نمیمونه

 

موش تو سوراخ نمیرفت ،جارو به دمش بست.تو با ماشین به تفاهم نرسیدی ،حالا میخوای اینم بذاری روش مامانی؟!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میترا
16 دی 90 2:40
الهی من قربونت بشم. نگاش کن چه حرصش گرفته


پاسخ:کلی حرص خورد اونروز
مامان آرینا
17 دی 90 1:37
سلام عزیزم.گزارش تصویری خیلی جالبی بود من که لذت بردم.قندعسل رو از طرف من ببوسیدش.


پاسخ:مرسی خاله مهربون.شما هم آرینا رو از طرف من ببوس
مامان پسر خرداد
17 دی 90 11:51
سلام به پارسای من پارسا گلی اینقدر درست کن و خراب بشه ولی هیچ وقت احساس ضعف نکن مرد باید قوی باشه نشد نشد فدای سرت .قربونت برم

در مورد ادرس ممنون حتما یه سر می زنم .


پاسخ:باشه خاله جون.سعی خودمو میکنم