پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

حقیقت زندگیه من

1390/10/13 2:02
نویسنده : مامان یاسی
812 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

پسرم...

بهت نگاه که میکنم،به این فکر میکنم که اگه تو یه روز نباشی ،یه روز ازم دور باشی،یه روز لمست نکنم،یه روز نبوسمت،یه روز نگاه شیرینت رو نبینم ،یه روز عطر وجودت رو استشمام نکنم،میمیرم.

من بدون تو میمیرم و هزار بار خدا رو شکر میکنم که تورو بهم داده.

نمیدونم تو در آینده چی میخوای بشی؟چیکاره میشی؟پسر خوب و دوست داشتنی یا پسر بد؟

نمیدونم آیندت چی میشه؟اصلا اونقدر زنده هستم که موفقیت هاتو ببینم یا اون موقع فقط یاد من هست

ولی...

پسرم مهم اینه که من الان تو رو دارم و از بزرگ شدنت دارم لذت میبرم و امیدوارم که همیشه تنت و وجودت ،سالم وسلامت باشه.

عزیزم تو نفس منی.هوایی هستی که من دارم استشمام میکنم و اگه نباشی میمیرم .

شاید این دروغ باشه که بچه ها به ماماناشون محتاج هستن،آره. مطمئنا دروغه چون در مورد من صدق نمیکنه. این منم که محتاج توام واین منم که وابسته توام و این منم که محتاج توجه توام و این منم که بدون یک لحظه بی تو بودن میمیرم.این حقیقت زندگیه پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میترا
13 دی 90 14:40
واقعا این بچه ها چیکار می کنن ما مادرها. مامان ها رو دیوونه ی خودشون می کنن


موافقم
مامان مانی
13 دی 90 23:50
ممنون یاسی جون این پارسا ناز و از طرف من ببوس چقد عکساش بامزه ستX


خواهش میکنم عزیز دلم.تو هم مانی گوگولی رو ببوس
مامان پسر خرداد
15 دی 90 8:46
سلام عینک دودیتو بخورم .پسر خوش تیپ ما