پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

پارسا کو؟

1390/10/22 0:10
نویسنده : مامان یاسی
752 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامانی

امروز کلاه حمومتو پیدا کردی و اونو گذاشتی رویه سرت،رفتی بالایه تخت و خودتو تویه آینه نگاه میکردی و با هیجان میخندیدی،من رو هم صدا کردی تا با تو ذوق کنم و با هم بخندیم.

کلی با همون جلویه آینه سرت گرم بود

 

 niniweblog.com

کوچول مامان،امروز تویه آشپزخونه،در حال آبکشی کردن برنج بودم که تو،مدام صدام میکردی و هر بار هم صدات از دفعه قبل بلند تر میشد،با عجله اومدم تویه اطاق و گفتم :پارسا...؟!

و صدات رو شنیدم که میگفتی:کو؟...ماما...کو؟

 

با تعجب به خرس گنده نگاه کردم تازه متوجه شدم که منظورت چیه جوجو.

به خودم اومدم و با خنده گفتم :پارسا جون مامان کو؟...پارساااااا

و اونوقت تو از زیر خرسه اومدی بیرون و گفتی:دَََََََََََ

 

و اینکار تا 50 مرتبه دیگه ادامه داشت تا خودت خسته شدی و من هم ...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

میترا
22 دی 90 16:16
وای اگه دستم بهت برسه انقدر فشارت میدم تا جیغت در بیاد
محدثه
23 دی 90 12:53
شما لینک شدید
مامان پسر خرداد
25 دی 90 12:00
خیلی قشنگه حسودیم می شه بهت نمی دونم وبلاگ هانی چی شده نمی تونم برم مطلب جدید بنویسم فقط مثل شما می تونم ببینم .یه چند باری هم به مدیریت گفتم ولی نمی تونم جوابشو ببینم عزیزم یه زحمت بکش به مدیریت تلگراف بده مشکل منو بگو .
شرح مشکل
وارد وبلاگ نمی تونم بشم با اینکه نام کاربری و رمز می دونم ایمیل زدم رمز جدید اختصاص دادن ولی به ایمیلم چیزی نیومد نمی دونم چکار کنم اگر شد من به شما اطمینان دارم رمزمی دن بگیرم برام . امیدوارم که تو زود ببینی