پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

یه خبر دندونی

1389/12/19 0:49
نویسنده : مامان یاسی
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرکم.

دوتا دیگه از دندونایه قشنگت دارن در میان.حالا دیگه چهارتا دندون بالا داری و چهارتا دندون هم پایین کوچولویه بامزه من.

یه چند ثانیه هم میتونی بدون کمک سرپا وایستی ،ولی اگه بدونی که کسی نگهت نداشته میفتی.

تو وروجکی عزیزم.

نمی خوای راه بری کوچولو؟؟؟

 چی میگی مامانیییییییییییی؟

 

 اینم از کشوم...

 

 با من بودی؟

 

 آره...با من بودی.

 

 بهت نگفتم نرو رویه یخچال.

 

 اااااه.داشتی نگاه میکردی!

 

 داری منو ناراحت میکنی؟

 

 ببین مسواک میزنم.

 

 آدم باید هر چیزی رو امتحان کنه.

 

 خوووور.......پففففففففففففف

 

 نگاه میکنی!

 

 من درخت کریسمسم

 

 این دم بالشمه ها

 

 بالش جون من.

 

 اووهههههههههههوم

 

 ای داد بیداد.وااااای

 

 بابایی جونم.

 

 چشمته؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 اینم بادکنکم...

 

 باااااادکننننننننننننننک

 

 بدار ببینم چیه؟!

 

 اینطوری نمیشه،باید مزه اش رو هم بچشم.

 

 بذار خوب ببینمت

 

 کجااااایییییی؟

 

 من این زیر چیکار میکنم؟

 

 ...............

 

 چرا اینقدر جا تنگه...

 

 شلوار رو باید اینطوری پوشید.

 

 نه.نشد

 

 خسته ام

 

سللللللللللللاااااااااااام

 

 بفرما ماست

 

 هیچی نمیدید بخورم بخوابم خب

 

 این جوراب کیه؟

 

 

 ای بابایه بلاااا

 

 

 بدار اینو ببینم...

 

 

ببعی جون

 

 

 آهان...اینم از این

 

 

بالاخره رسیدم

 

نچ نچ نچ

 

کلی لباس شستما

 

 

..............

 

 

یکی نمیاد منو ساکت کنه؟

 

 

این ماشینم مدل جدیدها

 

 

برات میخدم

 

 

هاااااااااا هااااااااااا هاااااااااا

 

 

منو میخندونه

 

 

ببین چه پسمر خوبیم.

 

 

بشینم،خسته شدم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)