پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

تویه ذهنت چی میگذره؟

1390/10/5 1:18
نویسنده : مامان یاسی
640 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمر مامان

تو داری بزرگ میشی عزیزم.داری کم کم جلویه چشمایه من و بابا رامین قد میکشی و بزرگ میشی.

امروز تو مطابق معمول میرفتی و هی دکمه تلویزیون رو میزدی،بابا رامین هم ،هی بهت میگفت نکن پارسا و تو هم با قهقهه و نگاهت که پر بود از شیطنت ،فرار میکردی و می دویدی و سرت رو فرو میکردی تویه بغل من

داشتی به چی فکر میکردی؟

به چی فکر میکنی وقتی که دکمه تلویزیون رو میزنی و فرار میکنی؟

عزیزم ،به چی فکر میکنی وقتیکه،دست ما رو میکشی و با خودت میبری تویه اطاقت و ما رو مینشونی و بعد دوتا ماشین میگیری و خودت تنها بازی میکنی و اونا رو به هم میزنی و صداشونو در میاری و سر آخر پرتشون میکنی.؟

به چی فکر میکنی وقتیکه،من یادم میره کمد زیر طرفشویی رو که پر از مواد شویندست رو قفل کنم و تو اونو باز میکنی و چشمات برق میزنه و با صدایه من که میگم پارسا!از جات میپری؟

به چی فکر میکنی وقتی که از ما در برابر کارایه نامعقولت جواب نه میشنوی؟

عزیز کوچولویه مامانی،به چی فکر میکنی؟

وقتی از خواب با گریه بلند میشسی و قلب کوچولوت مثل قلب یه گنجشک تالاپ و تلوپ میزنه و وقتی منو میبینی ،بغضت میگیره به چی فکر میکنی؟

آخ که چقدر کوچولویی فرشته کوچولویه من.چقدر دنیات کوچولو و پاک و قشنگه عزیز دلم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

میترا
5 دی 90 2:02
واقعا چه دنیایی دارن این بچه ها. خیلی قشنگ نوشتی.
مامان آرینا
6 دی 90 16:15
سلام عزیزم هیچ چیز ساده تر و زیباتر از دنیای کودکی نیست.عکسای قند عسل هم خیلی خوشگله.
مامان آرینا
6 دی 90 16:15
سلام مهربونم .آرینا مو فرفری با یک شعر در وصف نی نی وبلاگ در جشنواره شرکت کرده. خوشحال می شم به کد 191 به آرینا و کد189 به وبلاگ بیا تو ببین چه خبره دختر عموی آرینا رای بدهید. http://arinapezhman.niniweblog.com http:/yesmusa.niniweblog.com
مامان آرینا
7 دی 90 1:33
سلام دوست مهربونم از اینکه به آرینا و دخترعموش رای دادید بی نهایت ممنونم.این لطف شما را هیچ وقت فراموش نمی کنم.


پاسخ:خواهش میکنم عزیز دلم.
مامان فاطمه
10 دی 90 14:37
سلام نمک داره این پسر جذاب


مرسی خاله جون