پارساپارسا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

قند عسل مامان و بابا

بابا بعدازظهر کاره

1390/10/11 14:15
نویسنده : مامان یاسی
624 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comسلام عزیز گلی مامانی.

باز هم بعدازظهریه بابا رامین شروع شد و منو تو ،از خود صبح تا ساعت 11 شب ،باید یه جوری وقتمونو بگذرونیم.

عزیزم و چقدر سخته.البته اگه هوا خوب باشه خوبه،چون میریم بیرون،میگردیم و قدم میزنیم،بعضی وقتها هم میریم پارک بازی سر بسته و گاهی وقتها هم،اگه خدا با ما یار باشه میریم یه سر پیش عزیز

امروز هم هوا خوب بود و منو تو بعد از یه گردش دو نفره ،پسر و مادری ،رفتیم خونه عزیز و ساعت ده و نیم هم رفتیم دنبال بابا رامین و وقتی که اومدیم خونه ،تو دیگه حال نداشتی و بر عکس همیشه که باید با زور و بلا میخوابوندمت ،امشب خودت پشمالو رو گرفتی و فلاسک آب رو از کیفت در اوردی و اومدی پیش من و گفتی :ماما ...جی جی

قربون اون نگاه اشک آلودت بشم عشق من

niniweblog.com

اینروزا بزنم به تخته ،اوضاع غذا خوردنت بهتر شده.خودت بی چک و چونه میشینی و غذا میخوری و دیگه لازم نیست که من ،هواپیما و ماشین و قطار شم و پایه جوجو و لک لک و گاو و هاپو هم بکشم وسط،تازه بعضی وقتا هم باید حرکات موزون میکردیم تا،تو فقط یه قاشق غذا بخوری و سر آخر نفس نفس زنان ،از اینهمه تلاش بیهوده.

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

وااااااای جوجو جون.

 

البته تعجب نمیکنم اگه دوباره فردا برگردی به همون روزا و دوباره روز از نو و روزی از نو

niniweblog.com

عزیزم ،امروز که به وبلاگ نی نی ها نگاه میکردم ،رفتم به وبلاگ نفس جون و اونجا فهمیدم که یه نی نی کوچولو به نام انار،با آب جوش سوخته و اوضاعش خیلی بده.عزیزم خیلی غصه خوردم و کلی هم گریه کردم.من حال مامانش رو درک میکنم و ناراحتم از اینکه میبینم که یه نی نی معصوم و بی پناه ،دچار همچین وضعیتی شده.خدایا به حال مادرش رحم کن و انار کوچولو و معصوم رو به مامانش برگردون.

عزیزان،اگه دارید وبلاگ پارسا رو میخونیید ،برایه انار کوچولو دعا کنید،برایه معصومیت و بی گناهیش دعا کنید و از خدا بخواید که دلش به حال مادرش بسوزه و انار رو بهش ببخشه

به امید روزایه خوب و بدون غم و غصه برایه همه نی نی ها

 آدرس سایت نفس جون که در مورد انار کوچولو نوشته اینه

  http://nafasjooonam.blogfa.com/

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان پسر خرداد
11 دی 90 12:57
سلام از سبزه میدان می نویسم اول سبزه میدان -فلکه ضیابری-بعد هم رودباری شهرک مصطفی خمینی .داخل کوچه هست.
حتما براش دعا می کنم باور کنم هنوز ندیدم و از شا شنیدم قلبم گرفت.


پاسخ:مرسی خاله جون
مامان پسر خرداد
11 دی 90 13:16
نتوستم نفس جون پیدا کنم آدرس بنویس برام
پریسا
11 دی 90 14:30
چه کوچولوی نازی داری واقعا مثل عسل شیرینه

من تصمیم دارم برای بچه و اگر بزرگسالان هم تمایل داشته باشند در رشت کلاس های آموزشی : زبان آلمانی, فتوشاپ , کرل و این دیزاین برگزار کنم در صورت تمایل می توانید با من تماس بگیرید.
[
ممنون گلم.حتما
میترا
13 دی 90 1:33
امیدوارم انار زود خوب بشه